“دولت یازدهم” فرصت پویایی و تعالی را بیش از قبل در دانشگاه فراهم می‌کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

در دولت یازدهم فرصت پویایی و تعالی در دانشگاه‌های بیش از قبل فراهم و دانشگاه هایان در یک فضای آرام به تولید دانش و فناوری می‌پردازند.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ طا‌ها هاشمی،معاون فرهنگی وزارت علوم در مراکز تودیع و معارفه خود طی سخنرانی با تاکید براینکه معقوله فرهنگ جزء ذاتی وزارت علوم و دانشگاه است، گفت: آموزش بدون پژوهش توفیق کامل ندارد و هر دو آنها بدون رشد فرهنگی به اهداف عالیه دست نمی‌یابد. 

وی نشاط و پویای فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها از طریق مشارکت حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان در یک فضای آرام و منطقی در کنار تولید دانش و فناوری از راه کارهایی دانست که سبب توفیق دانشگاه‌های کشور در ارائه یک الگوی موفق به جهان می‌شود. 

هاشمی تصریح کرد: در دولت یازدهم فرصت پویایی و تعالی و دانشگاه‌ها بیش از قبل فراهم است و امیدواریم در چارچوب سیاست‌های کلان وزارت علوم مشارکت حداکثری و عالمانه دانشگاهیان را جلب کنیم تا شاهد یک فضای آزاد اندیشی و نقد و نظر پویا در دانشگاه‌ها در حین آرامش باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: باید فضایی در دانشگاه‌ها فراهم شود تا دانشجویان ضمن آموزش و پژوهش بتوانند فعالیت فرهنگی داشته و نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.