دومین برد “ووکلر”در توردوفرانس

جام جم آنلاین: توما ووکلر مقام اول مرحله شانزدهم تور دو فرانس را کسب کرد. مرحله ای که حد فاصل پو و بنی یر دو لوشون به مسافت ۱۹۷ کیلومتر برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز،در این مرحله توما ووکلر که استاد مسیرهای سربالایی است توانست خیلی زود خود را از بقیه جدا کند و تا آخر هم این برتری را حفظ کند. بردلی ویگینز از تیم اسکای نیز همچنان پیشتاز گروه دوچرخه سواران بود.

اما در این روز کدل اوانس مدافع عنوان قهرمانی، در مسیرهای سربالایی عملکرد خوبی نداشت و از رده چهارم جدول کلی به رده هشتم سقوط کرد. پیراهن بهترین رکابزن کوهستان نیزبه توما ووکلر رسید.

این دومین برد توما ووکلر در تور دو فرانس امسال است. پیش از این وی در مرحله دهم نیز موفق شده بود مقام اول را کسب کند. وی در رقابت های سال گذشته نیز در رده کلی در جایگاه چهارم جای گرفته بود.

در مرحله شانزدهم پس از توما ووکلر که مقام نخست را کسب کرد، کریس سورنسن دانمارکی از تیم ساکسو بانک دوم شد و گورکا ایساقیره از اسپانیا هم به مقام سوم رسید.

در رده بندی گروهی هم بردلی ویگینز از تیم اسکای همچنان صدرنشین است. کریس فرومی دیگر هم تیمی ویگینز با دو دقیقه و پنج ثانیه اختلاف دوم و وینچنزو نیبالی از تیم لیکویی گاس هم در جایگاه سوم قرار دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.