دومین “کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی” برگزار می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

دومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار (ICE۲۰۲۴) سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ممتاز نیوز، با توجه به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بهبود فضای کسب و کار یکی از مسائل عمده اقتصادی ماست، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین المللی از جمله دانشگاه کسب و کار لندن، دانشگاه ایلینویز آمریکا، دانشگاه عبدالرازک مالزی، دانشگاه یدی تپه ترکیه، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی را برگزار می‌کند. 

بر اساس این گزارش، این کنفرانس با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسسه کار و تأمین اجتماعی و بعضی از بانک‌ها و نهادهای اقتصادی مهم و معتبر کشور برگزار می‌شود. 

دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار (ICE۲۰۲۴) سوم و چهارم اسفندماه سال در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است، علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی http: //ice۲۰۲۴. ut. ac. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.