دو تصادف زنجیره‌ای در زنجان و خراسان رضوی با ۱۳ کشته و مصدوم

دو تصادف زنجیره‌ای در زنجان و خراسان رضوی، ۱۳ کشته و مصدوم به همراه داشت.

دو تصادف زنجیره‌ای در زنجان و خراسان رضوی با ۱۳ کشته و مصدوم

به گزارش ممتاز نیوز، آمار تصادفات سفرهای نوروزی هر روز بالاتر می‌رود.

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان به تبریز با ۵ مصدوم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان تبریز پنج مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله اقدامات درمانی برای مصدومین انجام گرفت.

داریوش تقی‌لو افزود: این حادثه عصر امروز شنبه در لاین جنوبی در اتوبان زنجان به تبریز به وقوع پیوست که چهار دستگاه خودروی تندر ۹۰، نیسان، پژو ۲۰۶، کشنده اسکانیا برخورد کردند که خوشبختانه این سانحه بدون فوتی بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس از پنج مصدوم این حادثه ۲ مصدوم به بیمارستان موسوی منتقل و سه مصدوم دیگر به‌صورت سرپایی درمان شدند.

برخورد سه خودرو ۸ کشته و مصدوم داشت

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار گفت: شامگاه شنبه شب، در برخورد سه دستگاه خودروی در حوالی علی‌آباد در محور رشتخوار به سمت تربت‌حیدریه هشت نفر کشته و مصدوم شدند.

سیدعلی حسین‌زاده افزود: شامگاه شنبه شب، برخورد سه دستگاه خودروی نیستان، پژو ۴۰۵ و پژو پارس در حوالی علی‌آباد در محور رشتخوار به سمت تربت‌حیدریه هشت نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۲ نفر در دم جان باختند.

وی تصریح کرد: محل دقیق حادثه کیلومتر ۱۵ محور رشتخوار به سمت تربت‌حیدریه بود و مصدومان بلافاصله به بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.