دو قطبی بودن روابط جنسی

دو قطبی بودن روابط جنسی ، باعث افزایش لذت جنسی میشود . اگر خواهان تجربه روابط جنسی با لذت بیشتر هستید ، روابط جنسی خود را به صورت دو قطبی انجام دهید . این امر باعث افزایش شور و شهوت شما در روابط جنسی میشود .

دو قطبی بودن روابط جنسی

دو قطبی بودن روابط جنسی ، باعث افزایش لذت جنسی میشود . اگر خواهان تجربه روابط جنسی با لذت بیشتر هستید ، روابط جنسی خود را به صورت دو قطبی انجام دهید . این امر باعث افزایش شور و شهوت شما در روابط جنسی میشود . روابط جنسی را مانند آهنربا در نظر بگیرید ، اگر در هنگام روابط جنسی به صورت دو قطبی عمل کنید (قطب مخالف را نشان دهید) در این صورت لذت جنسی و خواستن را در روابط جنسی خود به طور چشم گیری افزایش میدهید .

426197_269348073142509_1512889014_n

روابط جنسی را میتوان به ۲ قطب مخالف هم تقسیم بندی کرد :

۱ – لذت بردن از روابط جنسی

۲ – لذت بخشیدن در روابط جنسی

در واقع میتوان چنین گفت که در روابط جنسی شخصی لذت میبخشد و شخص دیگر لذت میبرد . روابط جنسی دو قطبی به این صورت است که هر دو طرف در روابط جنسی باید با هماهنگی هم دراین دو قطب جابه جا شوند تا باعث افزایش لذت در روابط جنسی خود شوند . دو قطبی بودن به این معناست که در روابط جنسی اول یک نفر لذت ببخشد و دیگری این لذت را دریافت کند سپس جای خود را عوض کنند و بدین ترتیب روابط جنسی خوبی را تجربه کنند .

در روابط جنسی اول خانم لذت را میبخشد و مرد لذت را دریافت میکند ، و مرحله بعد زن از روابط جنسی لذت میبرد و مرد وظیفه بخشیدن لذت را دارد . این درست است که در روابط جنسی هردو طرف خواهان لذت بردن و لذت دادن هستند اما در زمان روابط جنسی دو قطبی زمانی که مرد لذت میبرد و زن لذت میبخشد ، فکر مرد فقط پی لذت خود است و در این زمان به زن توجه کمتری دارد و همین طور بالعکس.

مرد ها از این که زمان زیادی را در روابط جنسی برای معاشقه تلف کنند و این امر بدون چشم داشت از سوی همسرشان باشد هیچ خوششان نمی آید . در واقع هنگامی که مردی پیش نوازش را در روابط جنسی انجام می دهد و زن را به ارگاسم میرساند از همسرش نیز در روابط جنسی انتظاراتی دارد . تحریک در روابط جنسی بین زن و مرد متفاوت است یعنی یک تفاوت زمانی در بین تحریک شدن مرد و زن در روابط جنسی وجود دارد که این عدم هماهنگی در روابط جنسی برای زوجین گاهی مسئله ساز میشود . به دلیل همین تفاوتها و بسته به شرایط مرد همیشه به انجام معاشقه در روابط جنسی علاقه مند نخواهد بود و این امر بدان معنا نیست که مرد به زن خود در روابط جنسی توجهی نمی کند .

غعغ

زمانی که مرد در روابط جنسی به خود توجه میکند و از نوازش زن غافل میشود ، باید منتظر مقاومت زن در روابط جنسی باشد . پس اصلا نباید معاشقه در روابط جنسی نادیده گرفته شود همین طور دقت داشته باشید معاشقه طولانی مدت مرد را در روابط جنسی مستاصل میکند .

ارضا شدن مرد قبل از زن در روابط جنسی باعث میشود نیاز زن در روابط جنسی برآورده نشود زیرا به ارگاسم رسیدن مرد باعث از دست رفتن انرژی او در روابط جنسی خواهد شد در این صورت نمیتواند به نیاز همسر خود در روابط جنسی پاسخگو باشد .

دقت داشته باشید پیش نوازش طولانی مدت منجر به بی علاقگی مرد نسبت به روابط جنسی میشود . البته نمیتوان از او ایرادی گرفته  . بعد گذراندن یک روز پرکار ، خسته و بی حوصله میشود ، پس نباید از او انتظار معاشقه طولانی مدت را داشت چون این امر سبب عدم تحریک وی در روابط جنسی میشود .

دقت کنید زمانی که مرد ، میکوشد تا همسرش سریع  به ارگاسم برسد ، باعث سرد شدن زن از روابط جنسی میشود . چرا که تعیین وقت برای رسیدن به ارگاسم لذت را در روابط جنسی کاهش میدهد . و دلیل بی علاقگی زن در روابط جنسی همین مسئله میتواند باشد . زن زمان ارگاسم خود در روابط جنسی را نمیداند ، شما با تعیین وقت باعث استرس او در روابط جنسی میشوید.
برای رفع این مشکلات در روابط جنسی و تجربه ای بهتر از برقراری روابط جنسی پیشنهاد میکنم به روابط جنسی دو قطبی ، روی آورید .

imagesهعحخ

در روابط جنسی دو قطبی مرد میتواند همه راههایی را که برای تحریک شدنش لازم است را انجام دهد و از شریک خود در روابط جنسی این انتظار را داشته باشد که او را تحریک کند سپس به ارگاسم نزدیک شد ، جایشان را عوض کنند یعنی این بار مرد به تحریک همسر خود در روابط جنسی بپردازد . در این لحظه مرد میتواند با حوصله پیش نوازشها را برای به ارگاسم رسیدن همسرش در روابط جنسی انجام دهد و بعد از این که همسرش ارضا شد ، خود نیز میتواند با رضایت کامل در روابط جنسی ، به ارگاسم برسد و دیگر لازم نیست بعد از به ارگاسم رسیدن خود به فکر این باشد که زن از روابط جنسی ناراضی است!

به طور معمول روابط جنسی دو قطبی برای تحریک کردن مرد صورت میگیرد و زن هم از این که مرد د روابط جنسی تحریک میشود لذت میبرد .

تحریک زن در روابط جنسی مثل تحیک شدن مرد در روابط جنسی نیست . البته در روابط جنسی هدف تحریک مرد است و زن وظیفه دارد مرد را در روابط جنسی تحریک کند . برای اینکه این امر در روابط جنسی میسر شود میتواند مرد را در آغوش گیرد یا به نواش وی بپردازد و یا … . انجام همه این کارها برای تحریک شدن مرد در روابط جنسی ست. در این حالت مرد در روابط جنسی خود ، کسب لذت میکند و اما کار زن در این مرحله از روابط جنسی لذت بخشیدن به مرد است .
چند دقیقه بعد ، زمانی که مرد در روابط جنسی به ارگاسم نزدیک میشو د ، با اشاره ای که به زن میکند ، زن باید از تحریک بیشتر مرد در روابط جنسی بپرهیزد .

در این لحظه مرد آماده است تا لذتی که در روابط جنسی کسب کرده را به زن بدهد و زن را در روابط جنسی به اوج برساند . در این زمان زن فکر خود را حول لذت خود در روابط جنسی میچرخاند و این وظیفه مرد است که به تحریک زن در روابط جنسی بپردازد . به یاد داشته باشید که تحریک مرد در روابط جنسی نزدیک ۳ الی  ۴ دقیقه به طول می انجامد اما تحریک شدن زن چند برابر این زمان را در روابط جنسی میطلبد .

عوض کردن قطب ها :

در اواین دفعاتی که روابط جنسی دو قطبی را انجام میدهید ، تعویض قطبین در روابط جنسی مشک است . زمانی که در همان اول مرد در روابط جنسی عمل دخول را انجام داده باشد ، برای اینکه بخواهد تغییر قطب در روابط جنسی را انجام دهد بسیار مشکل است . البته مرد به نیاز زن خود در روابط جنسی بسیار اهمیت میدهد و هنگامی که بداند برای به ارگاسم رسیدن زن خود در روابط جنسی باید خوددار باشد ، جلوی تحریک بیشتر خود را در روابط جنسی میگیرد .
مردان و زنان در روابط جنسی ، ارگاسم متفاوتی را تجربه میکنند . یعنی زمانی که زن در روابط جنسی به ارگاسم میرسد میتواند برانگیختگی خود را حفظ کند و در روابط جنسی لذت بیشتری را کسب کند در حالی که مرد بعد از رسیدن به ارگاسم در روابط جنسی ، برانگیختی خود را از دست میدهد . یعنی زمانی که مرد در روابط جنسی به ارگاسم میرسد آن روابط جنسی پایان یافته است .

با توجه به این مطالب به ارگاسم رسیدن زن در روابط جنسی نسبت به ، به ارگاسم رسیدن مرد در روابط جنسی ، مقدمتر  است . زمانی که مرد در روابط جنسی زودتر به ارگاسم میرسد دیگر آن انرژی لازم را برای به ارگایم رسیدن زن در روابط جنسی ندارد و نمیتواند زن را از برقراری روابط جنسی راضی نگه دارد در حالی که زن بعد از این که در روابط جنسی به ارگاسم میرسد ، به دلیل آنکه حس برانگیختگی را در روابط جنسی دارد میتواند مرد را به ارگاسم برساند و همچنین خود از ادامه روابط جنسی لذت بیشتری ببرد .

نوشته دو قطبی بودن روابط جنسی اولین بار در فلکس پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.