دو گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند

۲۴اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام اینکه فرکی و ابراهیم زاده تا سه روز دیگر پاسخ نهایی خود را برای سرمربیگری تیم تراکتورسازی می دهند، گفت: از روز پنجشنبه تسویه حساب و مذاکره با بازیکنان تیم را آغاز می کنیم.

ممتازنیوز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام اینکه فرکی و ابراهیم زاده تا سه روز دیگر پاسخ نهایی خود را برای سرمربیگری تیم تراکتورسازی می دهند، گفت: از روز پنجشنبه تسویه حساب و مذاکره با بازیکنان تیم را آغاز می کنیم.

در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی و همچنین بازیکنان تیم تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در اخرین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی، اعضای حاضر، چهار گزینه منصور ابراهیم زاده، حسین فرکی، محمد مایلی کهن و مجید جلالی را برای هدایت تیم تراکتورسازی در فصل آینده را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت در خصوص دو گزینه منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی به جمع بندی نهایی رسیدند.

وی در همین خصوص افزود: قرار است این دو مربی تا سه روز دیگر پاسخ نهایی خود را به ما بدهند تا با معرفی گزینه نهایی هرچه سریعتر کار خود را برای بستن تیم آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: در حال حاضر پرونده های مالی بازیکنان را بررسی می کنیم تا میزان مطالبات آنها را تعیین کنیم و از روز پنجشنبه کار تسویه حساب با بازیکنان تیم را آغاز می کنیم، ضمن اینکه از روز پنجشنبه مذاکرات خود را با بازیکنان اصلی تیم که برای فصل آینده نیز به آنها نیاز داریم آغاز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر سرمربی آینده تیم نباید لیست بازیکنان را به باشگاه ارائه دهد، گفت: هدف اصلی ما حفظ بازیکنان اصلی و استخوان بندی تیم است و برای تقویت تیم از سرمربی تازه لیست می خواهیم تا از همه ظرفیت های موجود در فصل نقل و انتقالات استفاده شود.

خبرگزاری مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.