دیدار با لس آنجلس بلوز به احتمال زیاد منتفی می شود

سرپرست تیم استقلال گفت: خبر دیدار استقلال با تیم لس آنجلس بلوز را تکذیب نمی کنم اما به احتمال زیاد این قضیه منتفی است.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سفر تیم استقلال به آمریکا و دیدار با لس آنجلس بلوز گفت: هنوز نامه ای به صورت مکتوب از طرف این باشگاه به دست من نرسیده است.

وی تصریح کرد: سفر به آمریکا و برگزاری دیدار تدارکاتی به همین سادگی نیست و باید مراحل طولانی را طی کند ابتدا باید نامه ای به صورت مکتوب به دست من برسد سپس این درخواست در وزارت ورزش و در شورای برون مرزی بررسی شده و آنجا در این باره تصمیم گیری شود.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت موافقت و انجام این بازی دوستانه تیم استقلال با تیم های دیگر آمریکایی از جمله لس آنجلس کلکسی هم بازی تدارکاتی برگزار می کند یا خیر، گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد و ما در آنجا با هر تیمی که شرایطش فراهم شود می توانیم بازی کنیم اما در کل فکر نمی کنم این پروسه عملی شود و احتمال این سفر از نظر من بسیار کم است.

سرپرست استقلال در رابطه با احتمال جدایی رودرگوتوزی نیز گفت: امشب قرار است بازیکنان خارجی استقلال به تهران بیایند، اگر توزی به تهران آمد و قصد جدایی داشت می بایست این مسئله را توسط مدیر برنامه اش با مسئولان استقلال در میان بگذارد نباید این طور باشد که چون پولش را سر موعد دریافت نکرده است، در تمرینات شرکت نکند و خود سرانه ساز جدایی را کوک کند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.