دیدار مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۵:۰۵:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  قائم مقام وزیر و مدیرکل راه شهرسازی هرمزگان به اتفاق جمعی از مدیران این اداره کل جدید با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  آیت الله نعیم آبادی در این دیدار گفت: استان های سراسر کشور از ویژگی ها و مزیت های متفاوت برخوردارند در این بین استان هرمزگان مرکز مهم اقتصادی کشور محسوب می شود .
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وظایف و انتظارات از اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: احداث راه ها باعث گشایش و توسعه منطقه می شود و به مثابه مجاری تنفس برای اقتصاد تلقی می شود .
امام جمعه بندرعباس به مشکلات گذشته ناشی از یک بانده بودن محور بندرعباس –سیرجان اشاره و تصریح کرد : صف های کیلومتری کامیونها ،اتلاف سوخت و هدر رفتن وقت و انرژی نیروی انسانی حداقل خسارت ناشی از این کمبود بود که امروزه با تلاش متولیان راه این مشکل مرتفع شده است .
نماینده مردم هرمزگان جایگاه محورهای استان را دارای مزیت بین المللی دانست و افزود: این وضعیت نیازمند توجه ویژه و جدی است .
وی در ادامه گفت: در بخش مسکن نیز به دلیل جاذبه های متعدد هرمزگان و فعال شدن مناطق ویژه تجاری و صنعتی در استان و توسعه همه جانبه که در حال اجرا است روند مهاجرت به هرمزگان روبه افزایش است لذا تامین مسکن و مدیریت آن دارای اولویت است.
آیت الله نعیم آبادی ضمن قدردانی از تلاش های مدیران کل سابق راه و ترابری و مسکن شهرسازی گفت: این دوسازمان که امروز یک اداره کل مهم را تشکیل می دهند دارای نیروهای کاردان و باتجربه بوده لذا با بهره گیری از اطلاعات کارشناسان و سوابق و تجارب مدیر کل جدید انتظار می رود موفقیت های بیشتری را در این دو بخش مهم شاهد باشیم .
هم چنین قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این دیدار گفت: خدمت به نقاط محروم و اجرای سیاست های وزارت راه و شهرسازی با بهره گیری از توان و دانش همکاران فعال و پر تلاش جزء اولویت کاری اداره کل جدید خواهد بود .
مهندس زندیه وکیلی گفت: پروژه های مهر ماندگار در بخش راه و مسکن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد زیرا بهره برداری از آنها پویایی هر چه بیشتر استان را به دنبال خواهد داشت .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۷۰۵۳۱۹۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.