دچار شکاف آموزشی در کشور شده‌ایم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دچار یک شکاف آموزشی شده‌ایم و همین شکاف موجب شکاف فرهنگی نیز می‌شود.

دچار شکاف آموزشی در کشور شده‌ایم

به گزارش ممتاز نیوز، ابراهیم رضایی در نشست مجمع معلمان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در دهه ۶۰ که محرومیت در استان بوشهر بیشتر بود کتب‌های کمک درسی وجود نداشت دانش آموزان این استان رتبه‌های تک رقمی در کنکور کسب می‌کردند اما در دهه ۸۰ و ۹۰ استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی به اوج رسید و آنهایی که مدارس غیر انتفاعی هستند و تملک مالی بهتری دارند رتبه‌های بهتری هم کسب کرده و به دانشگاه‌های برتر کشور می‌روند و از آنها مدیران کشور انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: انقلاب امام راحل، انقلاب مستضعفین بود اما با این روش سردمداران نظام از انسان‌های مرفه انتخاب می‌شوند طبقه اشراف آینده نظام را در دست می‌گیرند و همین شکاف آموزشی موجب شکاف فرهنگی می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی دیگر دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به پیکره نظام هستند و برای حمله به ایمان و اعتقاد مردم سرمایه گذاری کرده‌اند که مقاومت مردم و نهضت عظیم عاشورا، سپاه و بسیج مانع از پیشروی دشمن شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.