دژاگه: دایی مربی بزرگی است/ کتفم نشکست اما آسیب دید

بازیکن تیم ملی می‌گوید مربیانی که برای تیم ملی مطرح شده از جمله علی دایی بزرگ هستند اما در پایان مسئولان درباره این موارد تصمیم می‌گیرند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، اشکان دژاگه بعد از شکست تیمش در برابر پرسپولیس و درگیری‌های متعدد در طول این دیدار گفت: هر دو تیم بزرگ هستند و دوست داشتند بازی را ببرند. ما و طرفداران خواهان برد بودیم. فکر نمی‌کنم اتفاق بدی رخ داده باشد. بازی خوبی را شاهد بودیم. نتوانستیم امتیازی بگیریم اما امیدواریم در بازی بعد جبران کنیم.

او درباره اینکه برای نخستین بار به او فحاشی شده است، تاکید کرد: فوتبال است دیگر!

کاپیتان تراکتور درباره اینکه هنوز تیمش امیدوار به قهرمانی است، اظهار کرد: هنوز بازی‌های زیادی مانده و برای بازی‌های بعد باید تمرکز کنیم و امتیازات را کسب کنیم. ما امروز به این امتیاز نیاز داشتیم ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

دژاگه درباره اینکه شجاع خلیل زاده بعد از اتمام بازی از او به خاطر اتفاقات درون زمین عذرخواهی کرد، گفت: شجاع عزیز دل من است. من او را از دوران حضور در تیم ملی می‌شناسم. در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. او را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دژاگه درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایران و نام این مربی گفت: واقعا خبر ندارم. مسئولان بهتر می‌دانند.

بازیکن تیم ملی همچنین درباره اینکه مربی ایرانی به درد ایران می‌خورد یا خارجی گفت: هر دو مربی بزرگ هستند. هم آقای دایی و هم سایر گزینه‌ها بزرگ هستند. باید در پایان مسئولان نظر بدهند.

او در واکنش به این سوال که آیا درباره انتخاب از سرمربی تیم ملی از بازیکنان نظرسنجی شده و آنها علی دایی را انتخاب کردند، اظهار کرد: من با کسی حرف نزدم.

کاپیتان تراکتور درباره گفته‌های محمدرضا خانزاده و سرمربی تراکتور مبنی بر اینکه کتف او در پی اتفاقات این دیدار شکسته است، گفت: کتف من نشکسته است. آسیب دیده‌ام اما شکستگی ندارم. قبل از برخورد با اوساگونا این آسیب پیش آمد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.