دژاگه: پای مصدومم دیگر درد نمی‌کند / تیموریان: در زمین مشخص می‌شود کدام تیم بهتر است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تسنیم نوشت:

مهاجم تیم ملی گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم زمان بسیاری طول کشید تا بتوانم بازی کنم اما اکنون درد و مشکلی ندارم.
اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص شرایطش عنوان کرد: وضعیت بسیار خوبی دارم و مقابل تایلند نیز ۹۰ دقیقه بازی کردم که دردی نداشتم. شرایطم خوب است و پای مصدومم دیگر مشکل و درد ندارد.
وی با اشاره به گلزنی‌اش برابر تایلند گفت: خدا را شکر در بازی با تایلند خوب بودم و توپم داخل دروازه رفت. یک لحظه دیدم می‌توانم شوت بزنم و توپ روی پای من نشست و خوشحالم که توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم.
مهاجم تیم ملی با بیان اینکه از گلزنی برابر تایلند خوشحال است، خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم زمان بسیاری طول کشید تا بتوانم بازی کنم. فردا بازی حساسی با لبنان داریم و خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
دژاگه گفت: در بازی قبلی در لبنان به این تیم باختیم اما در بازی فردا باید هماهنگ بازی کنیم تا بتوانیم پیروز شویم و باید تاکتیک‌های مربی را به درستی اجرا کنیم.
وی دربارهٔ اینکه زبان فارسی‌اش بهتر شده است، عنوان کرد: اکنون بسیار بهتر شده‌ام و مشکلی ندارم. هر دفعه که به اردوی تیم ملی می‌آیم بهتر می‌شوم.
***
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین مشخص می‌شود ما بهتر هستیم یا لبنان.
آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: ابتدا باید برد خوبی که مقابل تایلند به دست آوردیم را به مردم خوب ایران تبریک بگویم. توانستیم برد قاطعانه‌ای کسب کنیم و تقریبا صعودمان به جام ملت‌ها قطعی شده است.
وی با اشاره به دیدار فردا با لبنان، افزود: خاطره بدی از بازی با لبنان در بیروت داریم و در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل آنها شکست خوردیم. در آن بازی بسیار بهتر از لبنانی‌ها بازی کردیم اما لبنان برنده بازی شد. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم.
این بازیکن در خصوص اینکه این مسابقات برای تیم ملی بازی تدارکاتی محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه همین‌طور است و ما برای حضور در جام جهانی تا به حال بازی تدارکاتی نداشتیم. باید در این بازی‌ها از فرصت استفاده و به چشم بازی‌های دوستانه به این بازی نگاه کنیم تا هماهنگ‌تر شویم.
تیموریان در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی تسنیم دربارهٔ اظهارات عنتر کاپیتان تیم ملی لبنان، خاطرنشان کرد: این صحبت به سبب ترس لبنانی‌ها از قدرت فوتبال ایران است اما به هر حال او نظرش را اعلام کرده و باید به صحبت‌هایش احترام بگذاریم. فردا در بازی مشخص می‌شود کدام تیم بهتر است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.