دکتر نوروزی: مصدومیت رحمتی برطرف شد

۰۸ام بهمن ،

دکتر امین نوروزی اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی باشگاه استقلال که لازم است به مسئولان این کادر خسته نباشید بگویم، تمام بازیکنان از نظر آسیب دیدگی‌ در شرایط ایده‌آل خوبی به سر می‌برند و هیچ گونه مصدومیتی گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا ،وی دربارهٔ مصدومیت مهدی رحمتی گفت: رحمتی از ناحیه زانو دچار ضرب خوردگی جزیی بود که این مشکل برطرف شده و در حال حاضر مشکلی برای بازی روز سه‌شنبه ندارد.

نوروزی همچنین در خصوص وضعیت کیانوش رحمتی، تصریح کرد: کیانوش نیز هم چنین در سلامتی کامل به سر می‌برد و وضعیت سلامت وی مورد تاثیر تیم پزشکی باشگاه و خود من است. البته روز قبل انگشت پای وی دچار ضرب خوردگی شد که مشکل خاصی را برای وی ایجاد نکرد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال وضعیت بیک زاده را نیز مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تمام بازیکنان استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برند و تصور می‌کنم اگر مشکلی به وجود نیاید امسال یکی از سال‌های موفق برای این تیم و کادر پزشکی خواهد بود.

وی یکی از رموز موفقیت تیم استقلال را تعامل خوبی که بین کادر پزشکی و مدیریت فنی است، دانست و گفت: با اعتمادی که قلعه‌نویی به کادر پزشکی دارد این مساله سبب شده نیم فصل دوم فصل دوازدهم این تیم یکی از بهترین و موفق‌ترین سال‌های لیگ برتر را پشت سر بگذارد. البته کسب جایگاه اول در لیگ کار چندان مشکلی نیست، بلکه حفظ این جایگاه کار سختی است که امیدوارم تا پایان فصل هم این رتبه با تلاش و زحمات کادر پزشکی و بازیکنان پا بر جا بماند تا این تیم قهرمانی خود را در پایان لیگ برتر جشن بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.