دکور«برای سونیا» آماده شد

۲۹خردادماه،

جعفر صمدی؛ مدیر تولید و مجری طرح فیلم سینمایی «برای سونیا» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: احتمالا در ده روز آینده اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. منتظریم تا بنیاد سینمایی فارابی بودجه لازم برای فیلم را که موافقت شده است در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم ساخت آن را آغاز کنیم.

 

وی افزود: متاسفانه با بازیگران بسیاری همچون شهاب حسینی و پانته آ بهرام برای بازی در فیلم توافق کرده بودیم اما با گذشت یک سال به سختی می توان این بازیگران را دوباره دور هم جمع کرد.

 

قصه فیلم «برای سونیا» به کارگردانی علی ژکان در تالار نمایش می‌گذرد و مدت فیلمبرداری آن ۵۰ جلسه پیش بینی شده است. عوامل فیلم تلاش بسیاری داشتند تا موفق شدند نظر مسوولان تالار وحدت را برای فیلمبرداری جلب کنند.

 

پیشتر حضور شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، بیتا فرهی، رضا بهبودی، محسن حسینی، سحر قریشی، زهرا برومند، جمال اجلالی و… در این فیلم قطعی شده بود.

 

فیلمنامه «برای سونیا» را نغمه ثمینی بر اساس نمایشنامه معروف «مرغ دریایی» اثر آنتوان چخوف نوشته است. علی ژکان فیلم‌های سینمایی «مادیان»، «چهره به چهره»،«سایه به سایه» و «عیسی می‌آید» را کارگردانی کرده است.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.