دیدار خدام حرم مطهر رضوی با جانبازان، بیماران و خانواده شهدای هسته‌یی

در آستانه ولادت امام رضا(ع) و همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام حرم مطهر رضوی در قالب ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به پایتخت سفر می کنند و در این سفر با جانبازان، بیماران و خانواده‌های شهید احمدی‌روشن و شهید شهریاری دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) جعفر رییسیان‌زاده مسوول ویژه برنامه زیر سایه خورشید با اشاره به ورود این کاروان از روز دوشنبه ۳ مهرماه به پایتخت اظهار کرد: مراسم استقبال از خدام حرم رضوی در بازار تهران برگزار می‌شود.

وی به بازدید این هیات از چهار مدرسه دخترانه اشاره کرد و گفت: صبح روز چهارشنبه، ۵ مهر این کاروان از جانبازان آسایشگاه‌های امام خمینی(ره) و آسایشگاه ثارالله عیادت خواهند کرد. همچنین عیادت از بیماران بیمارستان‌های ساسان، محک و بهرامی از دیگر برنامه‌های خدام حرم مطهر رضوی در این روز است.

رییسیان‌زاده اقامه نماز در مسجد دانشگاه تهران و همچنین اهتزاز پرچم رضوی در امامزاده صالح(ع) را از دیگر برنامه‌های روز ۵ مهر عنوان کرد و افزود: این هیات عصر روز چهارشنبه با خانواده شهید احمدی روشن دیدار خواهند کرد.

وی غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با امام راحل(ره) را از جمله برنامه‌های کاروان خدام رضوی در روز ۶ مهرماه اعلام کرد و افزود: این هیات ضمن زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با خانواده شهید شهریاری نیز دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور این کاروان در نماز جمعه تهران گفت: مراسم اختتامیه ویژه برنامه زیر سایه خورشید در قالب جشن ولادت امام رضا(ع)، روز جمعه با حضور شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.