دیدار دانشجویان دانشگاههای کشور با دبیر کل گفتمان مهرورزی

حسین سعیدی، دبیرکل گفتمان مهرورزی در دیدار با جمعی از فعالین سیاسی دانشگاههای  کشور با اشاره به اهمیت و نقش دانشجویان در خلق حماسه سیاسی در سال جاری اظهار داشت: دانشجویان همواره با درک دقیق  و هوشمندانه مسائل کشور و همچنین با بصیرت بالایی در راستای کمک به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ولایتمدارانه پای کار ایستاده اند.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح شاخصه های کاندیدای اصلح در انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بدون شک کاندیدای اصلح کسی است که همواره حافظ مناقع مردم و نظام اسلامی باشد و در این میان با شجاعت و بهره مندی از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خامنه ای در پی عزتمندی ایران عزیز در جهان باشد.

وی با انتقاد شدید از برخی موضع گیری های نامزدها ریاست جمهوری در خصوص رابطه با آمریکا تصریح کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی ما همواره در تضادی آشکار با خوی استکبار طلبی آمریکا است و رابطه با دولت فعلی آمریکا قطعاً هیچ کمکی به پیشرفت ایران اسلامی نخواهد کرد و کسانی که فکر می کنند با برقراری رابطه با آمریکا تمام مشکلات ما حل خواهد شد سخت در اشتباه هستند و دچار ساده انگاری شده اند.

حسین سعیدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور فعال جنبش عدالت و مهرورزی در انتخابات آتی گفت: عدم در حضور پای صندوق های اخذ رای، موجب انتخاب فردی می شود که از نظر اعتقادی و رفتاری صلاحیت لازم را نداشته باشد و اثرات این غفلت بعدها در مسائل داخلی و بین المللی نمایان خواهد شد.

وی ادامه داد: گفتمان مهرورزی همواره منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را همواره به عنوان  چراغ هدایت و روشنگری خود جامعه  دانسته است و در انتخابات اتی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا به دنبال معرفی کاندیدای اصلح و تاکید بر حضور در پای صندوق های رای است.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.