دیدار سفیر کره جنوبی در تهران با ایرج ندیمی

۲۱اردیبهشت،

سفیر کره جنوبی در تهران صبح امروز (یک شنبه) با ایرج ندیمی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ندیمی در ابتدای این دیدار، با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان اقتصادی و صنعتی در جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی وجود دارد که باید با کمک گروه‌های دوستی پارلمانی و مجالس دو کشور از آنها در جهت گسترش همکاری‌های فیمابین بهره گرفت.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در ادامه توسعه و تعمیق مناسبات سیاسی و فرهنگی را لازمه شناخت هر چه بیشتر مردم ایران و کره از یکدیگر دانست و افزود: ارتباطات دیرینه فرهنگی و نزدیکی دو ملت بستر مناسبی برای تحکیم و تقویت روابط همه جانبه و دوستانه فیمابین فراهم آورده است.

در ادامه این دیدار، سفیر کره جنوبی در تهران با تاکید بر اهمیت نقش گروه‌های دوستی پارلمانی در رشد و گسترش مراودات دو جانبه گفت: رفت و آمد مقامات عالی‌رتبه سیاسی و پارلمانی جمهوری کره و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند فرصت‌های تازهی برای توسعه همکاری‌های فیمابین در عرصه‌های مختلف ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع دو هیات پارلمانی از سئول به تهران ابراز امیدواری کرد که سفر این دو هیات فصل تازهی در مراودات پارلمانی دو کشور ایجاد نماید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.