دیده شدن تویوتا پرادوی ایرانی-چینی در شهر گرمسار!

خودروی عجیب تویوتا پرادو چینی، ساخت گرمسار در بازار ایران مشاهده شد.

دیده شدن تویوتا پرادوی ایرانی-چینی در شهر گرمسار!

به گزارش ممتاز نیوز، ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شده است که حاکی از یک مورد عجیب در بازار خودرو ایران است. در این فیلم فردی در خصوص خودروی تویوتا پرادو که موتور آن ساخت یک شرکت ایرانی در گرمسار است، توضیح می دهد.

این فرد می گوید: یک ماشین امروز اینجا آمده که تا به امروز ندیده بودیم. البته در نگاه اول این ماشین تویوتا پرادو است و ما هم فکر می کردیم پرادو است اما وقتی عقب خودرو را نگاه کردیم، متوجه شدیم تویوتا وانت است.

این فرد با بیان اینکه چنین چیزی ندیده بودیم، گفت: پشت ماشین تویوتا است، بنابراین ابتدا فکر کردیم «های لوکس» باشد و آنطور که بر بدنه ماشین درج شده، حجم موتور ۲۷۰۰ سی سی است. داخل ماشین همچنان تویوتا است و ما همچنان فکر می کردیم این ماشین تویوتا است.

این فرد در ادامه گفت: وقتی کاپوت ماشین را بالا زدیم، متوجه شدیم که یک موتور ۴ سیلندر خیلی کوچک داخل ماشین کار شده و پلاک سریال داخل موتور به نام یک شرکت در گرمسار هم روی بدنه خودرو زیر کاپوت نصب شده است.

این فرد در آخر گفت: بنابراین متوجه شدیم که این ماشین چینی ناشناخته است که آن را فیس لیفت کردند و به پرادو تبدیل کردند. چنین چیزی ما ندیده بودیم و صاحب ماشین هم دقیقا نمی داند این ماشین چیست؟!

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.