«دیوانه‌ها» به تلویزیون می‌آیند

۲۸ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، گلار در این سریال کمدی که داستانش در محیطی اداری می‌گذرد نقش دختر رابین ویلیامز بازیگر برنده جایزه اسکار را بازی می‌کند.

 

این سریال را شبکه سی‌بی‌اس تولید می‌کند و گلار که با سریال «بافی، قاتل خون‌آشام» به شهرت رسید بار دیگر به تلویزیون برمی‌گردد.

 

این سریال با یک دوربین فیلمبرداری می‌شود و داستانش درمورد رابطه مردی به نام سایمن رابرتز (با بازی ویلیامز بازیگر فیلم‌های «جومانجی»، «ویل هانتینگ خوب» و «بی‌خوابی») با دخترش است و ماجراها در دنیای تبلیغات رخ می‌دهد.

 

گلار در نقش سیدنی رابرتز فرو می‌رود که شخصیتی خودساخته و زیبا است و از اینکه مسئولیت‌پذیر و اهل عمل است خسته شده است. همه چیز زندگی سایمن در دخترش خلاصه شده و از طرفی سیدنی قلب تپنده شرکت تبلیغاتی رابرتز است. با این همه سایمن زمان کافی برای ایفای نقش پدر برای دخترش را ندارد. این شرکت تبلیغاتی محل وقوع اغلب ماجراهای فیلم است.

 

قسمت اول سریال را جیسن وینتر (یکی از کارگردان‌های سریال محبوب و موفق «خانواده مدرن») کارگردای می‌کند. متن سریال را دیوید. ای. کلی می‌نویسد که پیشتر سریال «Boston Legal» را نوشته بود.

 

جیمز والک، بازیگر سریال «جانوارن سیاسی» نیز در این سریال نقش زاک کاپر را بازی می‌کند که مسئول خرید حق مولف است.

 

گلار جدا از سریال «بافی، قاتل خون‌آشام» در سریال «Ringer» هم حضور داشته و سال ۲۰۰۹ هم در یک سریال کمدی برای شبکه اچ‌بی‌او بازی کرد که روی آنتن نرفت.

 

او در سریال‌های انیمیشنی چون «پدر آمریکایی»، «مرغ آهنی» و «سیمپسون‌ها» نیز به عنوان صداپیشه حضور داشته است. معروف‌ترین فیلم‌های سینمایی گلار مجموعه فیلم‌های «اسکوبی-دو» و «کینه» می باشند.

 

از سویی رابین ویلیامز که بسیاری او را با فیلم‌های کمدی چون «خانم دات فایر» می‌شناسند، اصلا با تلویزیون غریبه نیست. ویلیامز با بازی در نقش یک موجود فضایی به نام مورک در سریال «مورک و میندی» به شهرت رسید. او تحت تاثیر شیوه بازیگری پیتر سلرز است.

 

«سلطان ماهیگیر»، «انجمن شاعران مرده» و «صبح بخیر ویتنام» سه فیلمی می باشند که ویلیامز برای آن‌ها نامزد جایزه اسکار شده است. این بازیگر ۶۱ ساله برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» برنده اسکار نقش مکمل شد.

هالیوود ریپورتر / ۱۵ فوریه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.