دیگر ولعی برای بازیگری ندارم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علی دهکردی در گفت و گو با هنرآنلاین:

علی دهکردی گفت: در طول این سال ها عوامل بسیاری وجود داشت که دوست نداشتم کار کنم که مهم ترین آن ضعیف بودن فیلمنامه ها بود. ضمن اینکه دیگر ولعی برای بازیگری ندارم.

علی دهکردی به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: شور و حالی که امسال در فضای برج میلاد برای نمایش فیلم ها و برگزاری جشنواره حکم فرما است وصف ناشدنی است.

او در ادامه افزود: جشنواره فیلم فجر با توجه به مدیریت علیرضا رضاداد متفاوت است .ضمن اینکه از نظم خاصی برخوردار است و بدون هیچ گونه حاشیه ای درحال برگزاری است.

دهکردی همچنین خاطرنشان کرد: از جمله تفاوت و نکته مهم دیگر این جشنواره این است که کارگردانان نامدار سینمای ایران امسال در جشنواره حضور دارند و با توجه به اینکه آنها برکت سینمای ایران می باشند این موضوع را باید به فال نیک بگیریم.

بازیگر فیلم سینمایی”فردا” ادامه داد: کارگردان مطرحی داریم که برای اعتلای سینمای ایران زحمات بسیاری کشیده اند و چند سالی بود که کار نکرده بودند اما دیگر زمان استراحت آنها به پایان رسیده و باید جان تازه ای به سینمای ما ببخشند.

دهکردی همچنین دربارهٔ کم کاری اش در سینما و تلویزیون گفت: در طول این سال ها عوامل بسیاری وجود داشت که دوست نداشتم کار کنم که مهم ترین آن ضعیف بودن فیلمنامه ها بود ضمن اینکه دیگر ولعی برای بازیگری ندارم.

او در پاسخ به این سئوال که بعد از مدت ها کم کاری در سینما و تلویزیون چطور به کارگردانان جوانی همچون ایمان افشاریان و مهدی پاکدل اعتماد کردید و در فیلمشان حضور پیدا کردید؟ پاسخ داد: این جوانان می باشند که در آینده باید سینما را در دست بگیرند بنابراین بر همه ما واجب است تا با آنها همکاری کنیم و اعتماد لازم را در آنها برای حضورشان در سینما بوجود آوریم.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.