رئال با برتری در دربی مادرید به نیمه نهایی کوپا دل‌ری رسید

تیم فوتبال رئال با غلبه بر اتلتیکو مادرید جواز صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری را به دست آورد.

رئال با برتری در دربی مادرید به نیمه نهایی کوپا دل‌ری رسید

به گزارش ممتاز نیوز، مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برتری ۳ بر یک شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد رئال مادرید در شرایطی پذیرای اتلتیکو بود که در ۴۲ تقابل قبلی دو تیم در کوپا دل ری، ۱۷ پیروزی سهم رئال و ۱۱ برد سهم اتلتیکو بود.

در دقیقه ۱۹ این دیدار، روی حرکت تیمی و تمرین شده، شاگردان دیه‌گو سیمئونه به گل اول این بازی دست یافتند.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم با تک گل آلوارو موراتا به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شاگردان کارلو آنچلوتی با تفکر جبران نتیجه پا به زمین بازی گذاشتند. کهکشانی‌ها در دقیقه ۷۹ روی حرکت زیبا و انفرادی رودریگو موفق به گلزنی شدند تا کار به تساوی کشیده شود. ستاره رئال در این صحنه در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با حرکت انفرادی خود ۴ بازیکن اتلتیکو را از پیش رو برداشت تا دروازه این تیم را فتح کند.

تلاش دو تیم در دقایق پایانی نتیجه‌ای در بر نداشت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در ۱۵ دقیقه اول تکل استفان ساویچ با کارت زرد دوم داور همراه بود تا دیه‌گو سیمئونه یکی از بازیکنان خود را از دست بدهد. با این اخراج کفه‌ترازو به سود کهکشانی‌ها سنگین شد و آنها حملات بیشتری را روی دروازه اتلتیکو مادرید تدارک دیدند.

تلاش‌های شاگردان کارلو آنچلوتی در دقیقه ۱۰۴ جواب داد و پاس وینیسیوس جونیور با ضربه دقیق کریم بنزما به گل دوم رئال ختم شد تا این تیم در آستانه صعود به نیمه‌نهایی کوپا دل ری قرار بگیرد.

در وقت‌های اضافه دوم چند موقعیت گلزنی توسط شاگردان دیه‌گو سیمئونه از دست رفت تا در نهایت بازهم رئال توسط وینیسیوس جونیور در ثانیه‌های پایانی بازی به گل سوم دست یابد تا کهکشانی‌ها صعودی دلچسب به نیمه نهایی کوپا دل ری داشته باشند.

گفتنی است رئال در مرحله قبل ۳ بر ۲ ویارئال را شکست داده و اتلتیکو ۲ بر صفر لوانته را از پیش رو برداشته بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.