رئال برد و به رده دوم رسید

۲۱م اسفند ،

رئال‌مادرید با دو گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند برابر سلتاویگو به پیروزی رسید و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست‌وهفتم لیگا با انجام ۴ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی رئال‌مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد سلتاویگو بگذرد و با توجه به باخت آتلتیکو‌مادرید به رده دوم جدول صعود کند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی سلتاویگو برگزار شد، نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم ابتدا رئال‌مادرید در دقیقه ۶۱ توسط کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی خود به گل رسید اما این گل بسیار دوام نیاورد و تنها ۲ دقیقه بعد “ایاکو اسیاس” گل تساوی را برای بازیکنان میزبان به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۲ رونالدو این بار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا رئال ۳ امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

در دیگر دیدار حساس آتلتیکومادرید که تا قبل آغاز رقابت‌های این هفته در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشت با یک گل برابر مهمانش رئال‌سوسیداد تن به شکست داد تا جای خود را در جدول با رئال‌مادرید همشهری عوض کند. در دیگر بازی برگزار شده آتلتیک‌بیلبائو موفق شد با یک گل از سد والنسیا بگذرد اما جدال لوانته با ختافه برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آخرین دیدار این هفته هم امروز (دوشنبه) رئال ساراگوسا در ورزشگاه خانگی خود از گرانادا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با ۷۱ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رئال‌مادرید و آتلتیکومادرید به ترتیب با ۵۸ و ۵۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.