رئال مادرید و بارسلونا تمرینات خود را آغاز نمودند

به گزارش ایرنا ، بازیکنان رئال مادرید به سر مربیگری ‘خوسه مورینیو’ عصر دوشنبه اولین تمرینات خود را بر روی چمن برگزار کردند.

مورینیو که برای سومین سال تمرینات را با تیمش آغاز می‌ کند به خوبی می‌ داند که در این فصل که مدافع قهرمانی لیگ اسپانیا می‌ باشد، نبرد بسیار سخت و رقابتی با بارسلونا خواهد داشت به طوری که در چند هفته دیگر باید در مقابل تیم کاتالانی ها به منظور انجام دیدار سوپرجام اسپانیا حاضر شود و در این راستا اردوی بسیار سختی را برای آماده سازی بازیکنانش در پیش دارد .

تمرینات مادرید در حالی‌ آغاز شد که ۱۱ تن از بازیکنانی که در بازی های قهرمانی جام ملت های اروپا شرکت داشتند هنوز در تعطیلات بسر می‌ برند و تا اواخر ماه جاری به تیم ملحق نمی‌ شوند. افزون بر اینکه ‘مارسلو’ مدافع برزیلی این تیم نیز به منظور شرکت در بازی های المپیک لندن در اردوی تیم ملی‌ این کشور حضور دارد.

از سوی دیگر بازیکنان بارسلونا نیز به سر مربیگری ‘تیتو ویلانووا’ که جانشین ‘پپ گواردیولا’ شده ، اردوی آماده سازی خود برای فصل جدید را با آزمایشات پزشکی‌ آغاز نمودند و قرار است از روز سه شنبه تمرینات ورزشی را بر روی چمن آغاز کنند .

در این رابطه ، ۱۴ تن از بازیکنان بارسلونی در این تمرینات حضور خواهند داشت و ملی‌ پوشان این تیم که در مسابقات جام ملت های اروپا حضور داشتند در اواخر ماه به تیم می‌ پیوندند .

اروپام **۱۲۳۴**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۳۰۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.