رئیس‌جمهور منتخب شکاف اجتماعی را با تدبیر و عقلانیت از بین می‌ببرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: انتخاب “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” از سوی ملت، شکاف اجتماعی را که بر اثر عملکرد غلط دولت‌های قبل به وجود آمده با تدبیر و عقلانیت از بین می‌برد.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معیارهای اساسی رئیس‌جمهور در انتخاب کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: هر وزیری در حوزه وزارت خود مشابه اختیارات رئیس‌جمهور در کل کشور را داراست و طبعا رئیس‌جمهور باید وزیر مورد نظر خود را با مشخصات ولایتمداری، دینمداری، اخلاق‌مداری و کارآمدی انتخاب نماید.  
 
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران تصریح کرد: انتخاب “حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی” از سوی ملت می‌تواند برای اولین بار شکاف اجتماعی که بر اثر عملکرد غلط دولت‌های قبل به وجود آمده بود را با تدبیر و عقلانیت صحیح از بین ببرد.  
 
این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه نحوه چینش وزرا در از بین رفتن شکاف سیاسی و اقتصادی کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر دولت منتخب، سیاست چینش وزرا را از اصلاح‌طلب تا اصولگرا و حتی کسانی که خارج از این دو قطب می باشند اتخاذ کند، قطعا این امر منجر به اتحاد سیاسی_اجتماعی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.  
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.