رئیس باشگاه ناپولی: کاوانی فروشی نیست

    این درحالی است که آینده این بازیکن اروگوئه ای در پس پرده ای از ابهام است. د لائورنتیس الان به تمام شایعات درمورد اینده این بازیکن اروگوئه ای پایان داده و اعلام کرده که کسی که او را می خواهد، باید رکورد جهانی برای خرید یک بازیکن رابشکند.

رئیس باشگاه ناپولی در صحبتهایی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« کاوانی فروشی نیست. ولی فقط با ۱۰۰ میلیون یورو به او اجازه جدایی می دهم. این ارزش واقعی او نیست ولی ارزش او برای من این است و به او اجازه نمی دهم که ارزان تر از این، از باشگاه ما جدا شود.»

د لائورنتیس در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش برای جذب فدریکو بالتزارتی، بازیکن پالرموابراز تمایل کرده ولی این خرید را بعید می داند. او دراین باره گفت:« دو مشکل برای جدایی او از پالرمو وجود دارد. یکی اینکه مدیربرنامه های او هیچ وقت شفاف و صادقانه صحبت نمی کند و به علاوه فرزند و همسر او در پاریس زندگی می کنند. این کاملا روشن است که او می خواهد یا در پالرمو بماند و یا به پاری سن ژرمن برود و من به این دلایل احترام می گذارم. اگر او می خواهد به اینجا بیاید، ما با آغوشی بازپذیرای او خواهیم بود. اگر نه هم یک بازیکن جوان دیگر را به اینجا می آوریم. »

این درحالی است که پاری سن ژرمن پیش از این هم اسکیل لاوتزی را از ناپولی خرید و علاوه بر این ستاره، تیاگو سیلوا و زلاتان را نیز از سری آ  و میلان  به خدمت گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.