رئیس جمهور: فراگیر شدن ندای الله اکبر در جهان خواست و پیام ملت ایران است

خبرگزاری آریا – رئیس جمهور تاکید کرد: ندای الله اکبر همه جهان را فرا خواهد گرفت و قسط، عدل، رحمت و محبت جهانگیر می شود و همه شاهد خواهند بود که کلمه الله هی العلیا این خلاصه خواست و پیام ملت ایران است که با همه استعداد و توان خود در مسیر نورانی آن گام بر می دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمود احمدی نژاد صبح امروز دوشنبه در سالروز بعثت گرامی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در مراسم دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری ضمن تبریک این مناسبت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملتهای مسلمان، ملت ایران و همه بشریت و عالم هستی، با بیان اینکه در شب بعثت تجلی اعظم حق تعالی اتفاق افتاد، گفت: بعثت، نزول جبرئیل امین و القاء قرآن کریم به قلب پیامبر عظیم الشان و برانگیختن او به رسالت بود.
رئیس جمهور این حادثه عظیم را باعث گشوده شدن راه هدایت انسان و تقرب او به خدای متعال با استوارترین صورت ممکن توصیف کرد و افزود: پیامبر عظیم الشان مامور به تلاوت آیات قرآن برای بیداری و توجه به حق تعالی، تزکیه مردم و تعلیم کتاب و حکمت شدند تا همگان در مسیر هدایت الهی قرار بگیرند و از ظلمت ها نجات یابند.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) آمدند تا دست بشریت را گرفته و او را از هلاکت رهانده و تا اوج ملکوت و آسمان بدرقه کنند، اظهار داشت: حضرت محمد مصطفی (ص) آمد تا با بشارت، انذار و دعوت به سوی خدا ، نه به سوی خود و با تعلیم و تربیت، مردم را ترغیب کند تا قائم به قسط باشند، چرا که اقامه قسط مقصد و هدف همه انبیاء الهی است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خداوند رسول گرامی اسلام را رحمهللعالمین و استغفار او را در حق مستغفرین مورد اجابت قرار داد، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) به بشر آموخت که در ابلاغ رسالتهای الهی از احدی جز خدای متعال نترسد و بداند که خدا او را کفایت می کند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: با آمدن پیامبر اعظم (ص) همه رحمت، علم، حکمت و نعمت نازل و همه درهای آسمان و راه کمال بی انتها در برابر انسان گشوده شد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیامبر با همه فداکاری ها و بزرگواریهایش مبعوث شد تا زندگی کامل و سعادتمند را برای همه بشریت برپا سازد و همه استعدادهای الهی او را شکوفا کند ، گفت: رسول مکرم اسلام (ص) مبعوث شد تا انسان را به اوج عزت رسانده و جاودانگی آخرت را در بالاترین مراتب هستی برای همه بشر رقم بزند.
احمدی نژاد ، حضرت محمد (ص) را پیامبر همگان و بالاترین هدیه خدا به مردم توصیف کرد و افزود : خودپرستان و شیطانیان همواره مانع جاری شدن رحمت واسعه الهی به اعماق جان، اندیشه، عمل و زندگی آحاد مردم شده اند و اجازه ندادند مقصود خلق انسان و جهان و بعثت پیامبر اعظم (ص) محقق شود.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز جامعه انسانی بیش از هر زمان نیازمند آوای توحید، تعلیمات پیامبر خاتم (ص) و هدایت های ائمه معصومین علیهم السلام است.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز میزان ظلم و تحقیر حقیقت انسانها در اوج است، تصریح کرد: اما این وعده خداوند است که ستمگران عالم در سراشیبی اضمحلالند؛ نظام های طاغوتی و استکباری درهم شکسته خواهد شد و بساط صهیونیستها که نماد و پرچم شیطانند ، برچیده می شود و راه برای حضور و قیام ملت ها به قسط و یگانه پرستی هموار خواهد شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه شاهد هستیم که نظامهای مادی و منقطع از آسمان، در تامین حداقل ها برای بشریت و پیشبرد امور ناکام بوده و امروز در مسیر تداوم سلطه خود بر جهان یکی پس از دیگری به گل می نشینند، خاطرنشان کرد: امروز همه چشمها و دلها به سرعت به سوی آسمان می چرخد و انتظار لطف الهی، تکمیل رسالت، بارش رحمت و تحقق آرزوها به سرعت در حال فراگیر شدن است.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.