رئیس جمهور منتخب کلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند/ برنامه‌های ابتکاری رسانه ملی انتظارات مردم را برآورده ساخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت منتخب برای جلب رضایت مردم بعد از خلق حماسه سیاسی بهتر است که حل مشکل بیکاری و گرانی را اولویت کاری خود قرار دهد لذا همه منتظریم “حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی” کلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ عوامل موثر در سلامت انتخابات ریاست‌جمهوری و فضای بعد از آن در کشور اظهار داشت: پخش برنامه‌های ابتکاری از سوی رسانه ملی، انتظارات مردم را برای شناخت از کاندیدای مورد نظر خود برآورده کرد.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ آبروی نظام و روحانیت باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم، گفت: ملت ایران از برخی از اقدامات دولت کنونی و حاشیه‌های مربوط به فتنه و جریان انحرافی که در جامعه ایجاد شده بود، خسته شده بودند و به همین خاطر در انتخابات این دوره از ریاست‌جمهوری برای انتخاب سرنوشت خود به روحانیت پناه آوردند.

 عضو جامعه روحانیت مبارز به عملکرد برخی از اصلاح‌طلبان اشاره و تصریح کرد: برخی از اشخاص در جریان اصلاح‌طلبی در مواردی خلاف قانون به ایفای نقش پرداختند و حتی اعتصاب، تحصن و متواری شدن برخی از آنها سبب شد که مردم برای بار دیگر در خلق حماسه سیاسی به شخصیت معنوی روی بیاورند.

شجونی به اولویت‌های دولت یازدهم در حل مشکلات جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: دولت منتخب برای جلب رضایت مردم بعد از خلق حماسه سیاسی بهتر است که حل مشکلات بیکاری و گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد لذا همه منتظریم “حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی” کلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی‌کاری و فرافکنی در بیان مطالبات مردم یک بی‌انصافی بزرگ است، گفت: منظور من دربارهٔ مطالبات مردمی این نیست که هیچگونه کمبودی در کشور نداریم، بلکه گوش فرادادن به فرامین “مقام معظم رهبری”، صبر و متانت پیشه‌کردن و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی ما را در رسیدن به اهداف و‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری می‌رساند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که در جنگ صبر پیشه کردیم و پیروزی را از آن خود کردیم، بهتر است که اکنون هم با سیاست مقاومتی و روحیه سازندگی در هنگام صلح به اهداف خود در عرصه‌های مختلف برسیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.