رئیسی: اجازه نمی‌دهیم کوچکترین فسادی در ادارات و دستگاه‌ها رخنه کند

رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.

رئیسی: اجازه نمی‌دهیم کوچکترین فسادی در ادارات و دستگاه‌ها رخنه کند

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: به مردم عزیز آذربایجان و مردم تبریز ادای احترام می‌کنم که استقبالی گرم داشتند که به ادای احترام به ساحت ولایت و انقلاب مربوط است و افتخار می‌کنم نوکر و خدمتگزار مردم هستم و از لطف شما مردم تبریز شرمنده شدم که به حساب احترام به ولایت، نظام اسلامی و وفاداری به ولایت می‌گذارم.

وی ادامه داد: معتقدم تمام جوانانی که در خیابان به نظام و انقلاب اسلامی، ولایت و خون شهیدان ادای احترام می‌کنند، پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در تحلیل جامع ۱۴ خرداد به این دو اصل ایمان و امید اهمیت ویژه‌ای دادند که رمز ماندگاری و قدرتمندی نظام اسلامی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است و آنچه تصمیم گیرنده افتخارات کشور است، ایمان است که ایمان و امید در مردم آذربایجان دیده می‌شود و با حضور جوانان آینده امیدبخش است.

رئیسی خاطرنشان کرد: هویت مردم آذربایجان دین مداری، اسلام مداری و دفاع از ارزش‌های الهی است، در جریان مشروطه و ایستادگی در مقابل استبداد و استعمار برگ‌های درخشانی از مردم آذربایجان به رخ کشید؛ در دوران دفاع مقدس نیز ایستادگی در لشکرها و تیپ‌ها در مقابل دشمن زبور زبانزد همه است.

وی گفت: در ۲۹ بهمن ماه که هرساله رهبر معظم انقلاب این روز را با حضور مردم آذربایجان تحلیل می‌کنند، ایستادگی و مقاومت مردم آذربایجان را نشان می‌دهد؛ در این دوران هم آذربایجان‌شرقی در بصیرت، ایستادگی، مقاومت، دشمن شناسی و دشمن سازی بارز است که در عرصه‌های مختلف خوش درخشید و در اغتشاشات اخیر مردم تبریز و آذربایجان دشمن را ناکام گذاشتند و باهمه وجود باید گفت یاشاسین آذربایجان و یاشاسین مردم تبریز.

وی یادآور شد: خدا مردم را حفظ کند که پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، مردم تبریز و آذربایجانی‌ها در دور اول سفر شرایط کرونایی بود و امکان حضور در جمع شما وجود نداشت، در شرایطی دولت شروع به کار کرد که روزی ۷۰۰ خانواده به سبب کرونا عزادار می‌شدند و این شرایط عوض شد و جان مردم و عزیزان ما که برای ما بسیار عزیز است در مقابل کرونا حفظ شد.

رئیس جمهور کشورمان متذکر شد: در سفر اول که به استان شما آمدم مسائلی مطرح شد که جزو اولویت‌ها بود، از جمله موارد مطرح شده که وعده دادیم و دنبال هم می‌کنیم، راه‌آهن تبریز-تهران بود که دولت به این وعده عمل کرد و با تلاش عزیزان ما فردا افتتاح می‌شود.

وی افزود: در بازدید از مس سونگون گفته شد استقلال و ثبت و درآمد آن برای توسعه آذربایجان‌شرقی باشد که انجام شد و انجام شدن آن را اعلام می‌کنم.

وی گفت: در تحلیل اغتشاشات اخیر رهبر معظم انقلاب فرمودند کشور در حال پیشرفت است و برخی تردید دارند؛ سخنگوی کاخ سفید گفت فشار حداکثری به ایران شکست خورده، شما چرا ناراحتید؟

رئیسی اظهار کرد: امروز مردم ما آمریکا را در عرصه‌های مختلف شکست دادند، به چند مرکز صنعتی استان سرکشی کردیم، اقداماتی که تبریز انجام شده پیشرفت نیست؟ به تراکتورسازی سر زدیم تولید دوبرابر شده خط جدید کامیون سازی آماده شده، ماشین سازی تبریز در حال تعطیلی بود و کارگران در حال بیکاری بودند و ۱۲۰۰ ماشین که زیرساخت صنایع کشور هستند، ساخته می‌شود و هدف‌گذاری آنها امسال ۲۰۰۰ ماشین است.

وی بیان کرد: آنچه که امروز در کشور رخ می‌دهد، تولید اشتغال است و ۲۲۰ واحد راکد شده به چرخه تولید بازگشت، وعده دادیم دریاچه ارومیه را با همه وجود دنبال می‌کنیم یکسال سه شیفته و بسیجی و جهادی کار شد و امروز از آن اطمینان نسبی حاصل کردیم و در مورد دریاچه ارومیه گام‌های بزرگی در جهت احیای آن برداشته شده است.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی به دستان زنان و مردان این خطه انجام شده، پارک‌های علم و فناوری از آن جمله است که کشورهای دیگر در شگفت اند این همه پیشرفت چگونه به دستان جوانان ایرانی حاصل شده است.

وی اضافه کرد: شهدای ما آموختند با ایمان و امید می‌توان به پیشرفت رسید، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز آموختند با ایمان و امید می‌توان کشور و تمام حوزه‌ها را پیش برد؛ امروز جلوه‌ای از ایران قوی تولید موشک فتاح است و یک جلوه به دست تولیدکنندگان محترم حاصل شده، برای ایرانی قوی که در مقابل تکانه‌ها تکان نخورد با تمام وجود کار و تلاش می‌کنیم تاکنون کارهای بسیاری انجام شده و بعد از این نیز کارهای بسیاری رونمایی می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: اینکه علیرغم تحریم‌ها تجارت ما در ۴۰ ساله گذشته رکورد زده و ۵۳ میلیارد دلار رقم تجارت ایران است که دشمن نمیخاست اما انجام شد و مراکز تولیدی ما فعال هستند، آنها پیشرفت را برای کشور نمی‌خواهند اما زمینه‌های پیشرفت فعال است، مدیران قدر مردم را بدانند و اجازه ندهند در سازمان، ادارت و دستگاه‌های تحت مدیریت آنها کوچک‌ترین وقفه در کار مردم ایجاد شود.

وی گفت: اگر مرد و زنی از روستاهای دور افتاده به یک اداره رجوع کرده با امید می‌آید، اجازه ندهید رشوه، فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم در ادارات و سازمان‌های ما رخنه کند؛ دولت مردمی با تمام وجود در سراسر کشور مراقب است کوچک‌ترین فسادی در دستگاه‌های اداری رخنه نکند و در مقابل فساد مدیران اداری، حساس باشند و با دولت مردمی همه معصوم نشده‌اند بلکه امروز دولت در مقابل فساد حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین فسادی رخنه کند.

وی خاطر نشان کرد: به مدیران و مسئولان عرض کردم به نیروهای بومی در هر شهر و دیار توجه کنند، درس خوانده‌های بسیاری داریم که توانمند هستند و به توانایی‌های بومی توجه کنید، در هر کوی و برزن افرادی که در حوزه‌های مختلف توانمندی دارند از نقش آفرینی‌های آنها بیشترین و بهترین استفاده را کرده و زمینه را برای شکوفایی استعدادهای مختلف فراهم کنید.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: این اجتماع عظیم دو پیام اساسی دارد پیام امید به دلدادگان انقلاب اسلامی و پیام پیشرفت به کسانی که در دل آنها عشق به انقلاب و نظام دارند و دومین پیام به دشمنان انقلاب اسلامی است که در صحنه هستیم و بعد از این هم دشمن را ناکام می‌گذاریم.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.