رئیس جمهور فردا به اردبیل سفر می‌کند

رئیس جمهوری در هشتمین سفر استانی خود فردا جمعه در سفر یک روزه به استان اردبیل خواهد داشت.

رئیس جمهور فردا به اردبیل سفر می‌کند

به گزارش ممتاز نیوز، سید حامد عاملی استاندار اردبیل گفت: در این سفر رئیس جمهوری از برخی پروژه‌های عمرانی استان بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

وی بیان کرد: جلسه شورای اداری استان اردبیل نیز با حضور رئیس جمهوری برگزار شده و وزرای  اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسایل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارایه خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این سفر تلاش می شود تا مطالبه‌های استان در بخش راه ، راه آهن، کشاورزی، آب و دیگر طرح‌های اقتصادی و عمرای مهم  طرح شده و تصمیم های مقتضی از سوی هیات دولت برای تسریع در اجرا و تکمیل آنها برداشته شود.

قرار است امروز پنجشنبه و فردا جمعه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های سرعین و نیر،  وزیر راه و شهرسازی در شهرستان‌های اردبیل و نمین، ،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اصلاندوز مغان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد، وزیر نیرو در شهرستان‌های خلخال و کوثر، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمی و انگوت، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله‌سوار و معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در شهرستان مشگین شهر حضور یابند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.