رئیس جمهور نام و یاد منجی عالم بشریت را در عرصه بین المللی زنده کرد

رئیس جمهور نام و یاد منجی عالم بشریت را در عرصه بین المللی زنده کرد

حجت‌الاسلام شیخ محسن قنبری رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید این مرکز در تهران با اشاره به سفر اخیر دکتر محمود احمدی نژاد به نیویورک و ذکر دعای فرج در مطلع گفتار و آغاز سخنان وی به خبرنگار شبکه ایران گفت: باعث خرسندی است که رئیس جمهور کشور ما هر کجا که قدم گذاشتن اولین نامی که از دهانشان خارج شده اسم مبارک امام زمان (عج) بوده است و سالهاست که نام و یاد منجی عالم بشریت را در عرصه بین المللی زنده کرده؛ این شعار مهدویت اثر وضعی دارد چرا که ما معتقدیم هر عملی آثار خودش را دارد حتی اگر به صورت کلام باشد.
تنها دولتی که با شعار مهدویت گام برداشته است
وی افزود: دولت دکتر محمود احمدی‌نژاد تنها دولتی است که با این شعار گام برداشته است و این موضوع حتی اگر در حد شعار هم باشد بسیار زیبا و قابل تقدیر است. به هر حال به عنوان شیعه ۱۲ امامی اسامی مبارک ائمه که معتقدیم موالیان ما هستند، در هر کجا که ذکر شود برای ما که ادعای محب بودن داریم لذت بخش است. برای تمام شیعیان لذت بخش است که اسم مولایشان را بشنوند آن هم در سرزمینی که مرکز کفر است و نه نشانی از اسلام است و نه اسمی از حضرت ولی‌عصر(عج).
پیام جمهوری اسلامی همان پیام مهدویت است
حجت الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: این مایه خرسندی و مباهات است که نه تنها در سازمان ملل بلکه در همه مجامع بین‌المللی پیام جمهوری اسلامی که همان پیام مهدویت است در همه جای دنیا منتشر می‌شود.هر عملی عکس‌العملی دارد همانند نوری که اگر به آینه بیافتد بازتاب دارد و یا صدایی که در کوه طنین‌انداز می‌شود. بازگشت و بازتاب ذکر این نام احساس آرامش است و شعاری که در پی دارد؛ شعار مهدویت. یعنی که ما زنده‌ایم و به آینده امیدواریم برای جهانی عاری از ظلم و تاریکی.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.