رئیس سازمان نظام پزشکی کشور به کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور هفته آینده به اعضای کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور اعاده شده از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رسیدگی به طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای پنجاه درصد و بررسی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رئیس سازمان بیمه سلامت ایران هفته آینده با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان درباره تکالیف مندرج در مواد (۳۲)، (۳۴)، (۳۵) و(۳۸) قانون برنامه پنجم توسعه گزارشی ارائه خواهد کرد.

استماع گزارش رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، انتخاب حداقل ۴ نفر از نمایندگان داوطلب واجد شرایط عضو کمیسیون بهداشت برای انتخاب ۲ نفر از آنان در صحن علنی مجلس به‌عنوان عضو ناظر در شورایعالی نظام پزشکی و انتخاب حداقل چهار نفر از نمایندگان داوطلب واجد شرایط عضو کمیسیون به منظور انتخاب ۲ نفر از آنان در صحن علنی مجلس به عنوان عضو ناظر در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.