رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی: بازنشستگان هر ۴ ماه یکبار ۴۰۰ هزار تومان پاداش می گیرند

به گزارش خبر آنلاین،خرداد امسال سعید مرتضوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری به مجموع حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران مبلغ ۱۰۰هزار تومان افزوده خواهد شد که از هفته تأمین‌اجتماعی در نیمه دوم تیرماه پرداخت آن آغاز می شود.
این اضافه حقوق در تیر پرداخت نشد و اعتراض بازنشستگان را به همراه داشت.پس از آن علی اکبرخباز‌ها در گفت وگو با خبرآنلاین اعلام کرد:بازنشستگان نگران نباشند از پنجم مرداد ۱۸ درصد به حقوق بازنشستگان علاوه بر ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.
اما افزایش ۱۰۰ هزار تومانی علاوه بر ۱۸ درصد با مخالفت هیات امناء مواجه شد. خبازها در این باره به خبرآنلاین اعلام کرد: این مخالف هیات امنا سبب شد تا آقای مرتضوی رئیس صندوق تامین اجتماعی اعلام کند این ۱۰۰ هزار تومان هر ۴ ماه یکبار به حساب بازنشستگان واریز می شود.
وی ادامه می دهد:برخلاف آنچه که پیش از این اعلام شده بود، افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان با کف ۱۰۰ هزارتومانی صورت می‌گیرد.

خبازها با بیان اینکه با اجرای این بخشنامه، هیچکس کمتر از ۱۰۰ هزارتومان افزایش حقوق نخواهد داشت می گوید:چون اضافه حقوق بازنشستگان ۱۸ درصد اعلام شده و همه جا ۱۵ درصد بود قرار شد که افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان با کف ۱۰۰ هزارتومانی صورت ‌گیرد یعنی اگر بیمه شده‌ای مطابق ۱۸ درصد، ۵۰ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد، این میزان به ۱۰۰ هزارتومان افزایش می‌یابد.
۴۵۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید علی موسوی:

    اگرماهانه پرداخت شود بهتراست.
    درضمن چراافزایش حقوق سالیانه را از اول فروردین پرداخت نمی کنند. (ممنون)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.