رئیس کل بیمه مرکزی نشان ملی بقراط گرفت

۰۹ام بهمن ،

بینا- اولین همایش سلامت، بیمه و بانک، عالی ترین نشان همایش را به مهندس کریمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکتر سید شهاب الدین صدر رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور اهدا کرد.
به گزارش بینا، این همایش روز هشتم بهمن با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان و اعضای سازمان نظام پزشکی، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان بعضی دیگر از سازمان ها و شرکت های بیمه ای و بانکی کشور در مرکز همایش های بین المللی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، جایزه پزشکی بقراط را به مسئولان نهادها، سازمان ها و ارگان هایی که در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای داشته اند اهدا کرد.
این جوایز به سازمان ها و نهادهای سلامت محور بر اساس نتایج ارزیابی دبیرخانه همایش از میزان اثرگذاری آنان در هفت محور مرتبط با امر خدمات سلامت به صورت تندیس بقراط در سه سطح زرین، سیمین و برنزی و لوح جشنواره اهدا شد.
در این همایش از کتاب اقتصاد مقاومتی دکتر شهاب الدین صدر رونمایی شد و حمایل ویژه به عنوان عالی ترین نشان همایش به دکتر شهاب الدین صدر و مهندس سید محمد کریمی اهدا شد.
چند تن از مدیران عامل شرکت های بیمه و بانک ها نیز از جمله دریافت کنندگان لوح های این همایش بودند.
نظام یکپارچه سلامت ایران؛ وضعیت شرکت های بیمه و دفاتر خدمات بیمه ای در حوزه های بیمه مکمل درمان و وابسته؛ پزشکان و نظام یکپارچه بیمه سلامت در ایران و نظام بانکی کشور و راه های تأمین منابع توسعه بیمه سلامت از محورهای این همایش یک روزه بود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.