رابطه شیطانی به چوبه دار رسید

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

زن خیانتکار که با همدستی مرد غریبه شوهرش را به قتل رسانده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد. قضات همدست او را هم به قصاص محکوم نمودند.

به گزارش تفسیری تهران امروز شانزدهم اردیبهشت ماه سال قبل ماموران پلیس مرودشت در جریان کشف جسد مرد میانسالی در یکی از جاده‌های حاشیه‌ای این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل در بررسی‌های مقدماتی دریافتند هیچ مدرک شناسایی همراه مرد میانسال نمی باش. این در حالی بود که درجیب وی یک برگه کشف شد که در آن نوشته شده بود «من تصادف نموده‌ام». پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در جریان بررسی‌ها دریافتند جسد متعلق به سرایدار یک مدرسه به نام محمد است. همسرمحمد نیز با مراجعه به پزشکی قانونی جسد شوهرش را شناسایی نمود.

در حالی که شواهد حکایت از مرگ محمد در جریان یک تصادف داشت، پزشکی قانونی با گزارش تفسیری خود روند رسیدگی به این پرونده را وارد مرحله ای تازه نمود. در گزارش تفسیری پزشکی قانونی آمده بود: سبب مرگ، اصابت جسم سخت به سر محمد است.با افشای این موضوع پرونده دراختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان با کمک کارشناسان

خط شناسی دریافتند نامه کشف شده درجیب محمد به دستخط خودش است.

تیم جنایی درادامه همسر محمد را به اداره آگاهی احضار نمودند که اظهارات متناقض او در بازجویی‌ها سبب شک پلیس شد.سرانجام زن جوان در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام امیر اعتراف نمود. با این اعترافات امیر نیز دستگیر شد و پرونده با صدور کیفرخواست بر ای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی عرفانی‌زاده برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفر‌خواست برای متهمان تقاضای مجازات قانونی نمود. اولیای دم نیز خواستار قصاص متهمان شدند.

درادامه امیر با حضور در جایگاه در تشریح ماجرا گفت: چند ماه پیش از جنایت با نسرین – همسر مقتول – آشنا شدم. او با شوهرش اختلافات بسیاری داشت. اختلاف من وهمسرم نیز سبب شد پس ازمدتی به هم علاقه‌مند شویم اما محمد سد راه این رابطه بود به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی نموده و یک روز به بهانه گردش او را به خارج شهر برده و با ضربه‌ای به سرش مرد میانسال را کشتیم و بعد هم طوری صحنه‌سازی نمودیم که مرگ بر اثر تصادف نشان داده شود.

نسرین نیز دردفاع از خود گفت: به خاطر مشکلات شوهرم نمی‌توانستیم بچه‌دار شویم. همین موضوع سبب به‌وجود آمدن اختلاف بین ما شد. وقتی نقشه قتل را طراحی کریم من با ترفندی از او یک دست خط گرفتم که وی تصادف نموده است.

در ادامه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام زنای محصنه به صورت غیرعلنی برگزار شد وپس از آخرین دفاعیات متهمان، رئیس دادگاه به همراه ۴ قاضی مستشار – فارسی، مظفر، رستگاری و سجادی‌نژاد – وارد شور شدند.

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده، اظهارات متهمان و درخواست اولیای دم، امیر را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم نمودند. نسرین نیز به اتهام زنای محصنه به اعدام محکوم شد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.