رادیو گردشگری در راه است

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی از آمادگی این معاونت برای راه‌اندازی رادیو گردشگری خبر داد و گفت: زیرساخت‌های فنی مورد نیاز برای راه‌اندازی یک شبکه رادیویی جدید آماده است.

محمدحسین صوفی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: راه‌اندازی این شبکه رادیویی مشروط به این است که سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دیگر نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری همکاری لازم را با رادیو داشته باشند.

معاون صدا، رادیو گردشگری را یکی از رادیوهای مورد نیاز و ضروری کشور برشمرد و تاکید کرد: با توجه به تعداد قابل توجه تعطیلات در کشور و وجود ۲ زمان مهم نوروز و تابستان برای سفرهای هموطنان، راه‌اندازی شبکه‌ای برای اطلاع‌رسانی مسافران ضروری به نظر می‌رسد.

صوفی یکی دیگر از کارکردهای رادیو گردشگری را معرفی فضاهای توریستی و تفریحی، اماکن تاریخی و فرهنگی، ارائه توضیحاتی درباره سفر و نیازهای آن، اطلاعات مربوط به آب و هوا و راه‌های کشور برشمرد.

وی با بیان این‌که زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی یک شبکه رادیویی جدید فراهم است، گفت: اگر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری کند، می‌توان در کمترین زمان ممکن یعنی تا تابستان این شبکه جدید را راه‌اندازی کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.