راز «رهایی» در شبکه ۴ سیما

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «رهایی»، در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

رهایی به کارگردانی محسن بخارایی، در سه قسمت برای پخش در شب‌های قدر تهیه و تولید شده است.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره زوج جوانی به نام سعید و نرگس است که در ایام ماه رمضان برای اجرای تئاتر خود در شب عید فطر سخت در حال تمرین هستند که در اثر یک تصادف و ورود خواهر ناتنی سعید که بتازگی از زندان آزاد شده، زندگی آنها از روال عادی خارج می‌شود.یکتا ناصر، امیرمحمد زند، حسام منظوم، فریبا طالبی، اکبر رضوانیان، سعید خسروی و شیرین صمدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«رهایی» به سفارش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در سه قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

برنامه «راز» عنوان ویژه برنامه‌ای دیگر از شبکه چهار است که قرار است ماه رمضان از این شبکه پخش شود.این برنامه با اجرای نادر طالب‌زاده در ۱۲ قسمت تولید شده و در ماه رمضان چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته روی آنتن خواهد رفت.

سری جدید برنامه راز ساختاری متنوع‌تر از گذشته دارد و به صورت ترکیبی شامل گفت‌وگوی زنده و گزارش است که موضوعات تازه را مورد توجه قرار می‌دهد.

شخصیت‌های مطرح سینما و تلویزیون در برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» شبکه چهار از تجربه‌های معنوی خود می‌گویند.

«گفت‌وگوی تنهایی» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ویژه ماه مبارک رمضان تولید شده است. رضا کیانیان، کمال تبریزی و شهاب حسینی از جمله هنرمندانی هستند که در این برنامه با آنها گفت‌وگو خواهد شد.

«گفت‌وگوی تنهایی» در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما تهیه می‌شود.سری دوم مجموعه «انسان، نمای بسته» هم در ماه رمضان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این مستند داستانی با موضوع «بهداشت روانی» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و در هر قسمت از آن پرونده یک بیمار به صورت نمایشی بررسی می‌شود.

غلامرضا مندوزیی کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه «انسان‌، نمای بسته» هدف از ساخت این برنامه را ارتقای سطح سلامت روانی اجتماع عنوان کرد.

مندوزیی گفت: در هر قسمت از این برنامه به پرونده یک بیمار به صورت مستند پرداخته می‌شود و در زمانی حدود ۱۵ دقیقه، دو نفر کارشناس نمایش پخش شده را تحلیل می‌کنند.

وی با اشاره به این که هر داستان لوکیشنی متفاوت دارد، گفت: سکوت اختیاری، تصور ذهنی، نیازهای کاذب، تک‌فرزندی، حقوق کودکان و… عناوین برخی از قسمت‌های این برنامه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.