راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

گردآوری توسط گروه آرایش و زیبایی ممتازنیوز

اما واتسون و استفاده از ضدآفتاب
این هنرپیشه انگلیسی فیلم‌ هری‌پاتر، به داشتن پوستی روشن و بدون لک معروف است. او برای پیشگیری از بروز لک‌های پوستی صبح و عصر از مرطوب‌کننده‌های حاوی ضدآفتاب استفاده می‌کند. این بازیگر جوان ۲۴ ساله در طول روز بسیار کم آرایش می‌کند و هر شب قبل از خواب به‌طور کامل صورتش را پاک می‌کند تا اثری از مواد آرایشی و آلاینده‌ها روی پوستش باقی نماند.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

کریستین استوارت و مرطوب‌سازی روزانه پوست
هنرپیشه فیلم twilight راز زیبایی پوست خود را مرطوب‌سازی روزانه آن می‌داند. این بازیگر ۲۴ساله بسیار کم آرایش می‌کند و دوست دارد رنگ پوستش طبیعی باشد. او از کرم‌پودری مات به رنگ طبیعی زیر آرایش استفاده می‌کند و از آنجا که زیر چشمانش کمی تیره است از کرم ضدکبودی کمک می‌گیرد و معایب کوچک پوستش را می‌پوشاند. درنهایت به کمک پنکیکی به رنگ صورتی ملایم به پوستش شادابی می‌بخشد. وی معتقد است حتما روی کرم‌‌پودر باید از پنکیک استفاده کرد تا برق پوست را بگیرد.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

اسکارلت جوهانسون و آبلیمو
این بازیگر ۲۹ ساله هر روز صبح صورتش را با صابون‌ ملایم می‌شوید و بعد از آن یک لیوان آبلیمو می‌نوشد. هفته‌ای یک بار از ماسک پاکسازی پوست استفاده می‌کند و در هفته ۱۰ دقیقه بیشتر در معرض نورمستقیم آفتاب قرار نمی‌گیرد تا از پیری زودرس پوستش جلوگیری کند.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

آنجلینا جولی و کرم خاویار
آنجلینا جولی ۴۰ ساله برای داشتن پوستی زیبا و بی‌نقص از کرم خاویار استفاده می‌کند.به گزارش پارس ناز این کرم حاوی امگا ۳ و انواع پروتئین‌ها و چربی‌ های مفید است و پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث شفافیت و لطافت آن می‌شود.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

سلنا گومز و پاک‌کننده‌های آرایشی
این بازیگر و خواننده ۲۲ ساله از داشتن پوستی طبیعی لذت می‌برد و به همین علت آرایش فوق‌العاده کمی دارد. وی هر روز صبح صورتش را کاملا می‌شوید و از پاک‌کننده‌های آرایشی استفاده می‌کند. معتقد است، تقویت، پاکسازی و مرطوب‌نگه‌داشتن پوست از جمله اسرار زیبایی است. به همین دلیل همیشه ژل شستشوی صورتش را در کیف با خود دارد.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

بیانسه و مارک‌های معروف آرایشی
این خواننده و بازیگر ۳۲ ساله اهمیت زیادی به پوستش می‌دهد و تنها از مارک‌های معروف آرایشی استفاده می‌کند. مرطوب‌کننده‌ها، لوسیون‌های روشن‌‌کننده و ژل‌های پاک‌کننده عمقی پوست از جمله محصولات آرایشی-بهداشتی موردعلاقه او هستند. بیانسه سعی می‌کند تا حد ممکن کم آرایش کند و در طول روز تنها ریمل و رژگونه می‌زند.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

ماریون کوتیار و محصولات آرایشی گیاهی
این بازیگر ۳۸ ساله طرفدار محصولات آرایشی-بهداشتی گیاهی است و از هر ماده آرایشی حاوی پارافین و دیگر موادشیمیایی گریزان است.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

شکیرا و پاکسازی پوست با شکر
شکیرای ۳۷ ساله به داشتن پوستی شفاف و سالم معروف است. گفته می‌شود او از شکر برای پاکسازی پوستش استفاده می‌کند. این خواننده طبق یک دستورالعمل قدیمی که از مادربزرگش آموخته با شکر، روغن‌های گیاهی و آب، محلول درست می‌کند و آن را روی پوستش می‌زند و بعد از چند دقیقه می‌شوید.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

ناتالی پورتمن و گریز از آرایش
بازیگر ۳۲ ساله قوی و سیاه، گیاهخوار است. او برای داشتن پوستی لطیف و زیبا سعی می‌کند تا جای ممکن آرایش نکند. ناتالی هر ۲ هفته یکبار پاکسازی پوست انجام می‌دهد و علاقه زیادی به استفاده از محصولات آرایشی طبیعی و گیاهی دارد.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس

کیتی‌ پری و لوسیون‌ چای‌ سبز
کیتی‌پری جوش‌های ریزی روی پوستش دارد و به همین دلیل اهمیت بیشتری به پوستش می‌دهد. این خواننده ۲۹ ساله هر شب کاملا پوستش را تمیز می‌کند تا در طول شب تنفس کند و جوش نزند. او از لوسیون تمیزکننده با پایه چای‌سبز استفاده می‌کند و هر روز از کرم‌ مرطوب‌کننده بعد از پاکسازی پوست کمک می‌گیرد.

راز زیبایی پوست زنان مشهور جهان + عکس


پارس ممتاز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.