رامنی: اوباما را از کاخ سفید بیرون می‌کنم

نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوی ۲۰۱۲ آمریکا در جدیدترین مبارزات انتخاباتی خود متعهد شد که “باراک اوباما” را از کاخ سفید بیرون کند و یک آمریکای بهتر بسازد.

فارس به نقل از شبکه “بی بی سی” نوشت: “میت رامنی” در جدیدترین مبارزات انتخاباتی خود متعهد شد که ریاست‌جمهوری آمریکا را از اوباما بگیرد و به دوره ۴ ساله ناامیدی مردم آمریکا پایان دهد.

وی در حالیکه به پیروزی‌های خود در انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان و ورود به رقابت‌های اصلی با اوباما اشاره می‌کرد، گفت: کمپین جدیدی آغاز شده است که به سمت جاده‌ انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر هدایت می‌شود. یک مدت دیگر صبر کنید. یک آمریکای بهتر از امشب آغاز می‌شود.

رامنی در مبارزات انتخاباتی خود با متهم کردن اوباما به عمل نکردن به وعده‌های “امید و تغییر” سال ۲۰۰۸ وی اعلام کرد که آمریکا به یک سمت و سوی جدید و  تکرار شأن و عظمت خود نیاز دارد و گفت: امشب آغاز کمپین جدید برای متحد کردن تمام مردم آمریکا است که از اعماق وجود می‌دانند که ما می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. این چند سال گذشته اوباما بهترین کاری را که میتوانسته،  ارائه داده اما این بهترین چیزی نیست که آمریکا می‌تواند انجام دهد.  امشب آغاز پایان ناامیدی‌های سالهای ریاست‌جمهوری اوباما و آغاز فصل جدیدی است که ما با هم می‌نویسیم. اغلب مردم آمریکا هنوز درد ناشی از سقوط اقتصادی را احساس می‌کنند. مسئله اقتصاد است، ما احمق نیستیم.

گزارش‌ها نشان می دهد که رامنی به راحتی توانسته است در دور جدیدی از رقابت‌های درون حزبی جمهوری‌خواهان در ایالات “کانکتیکات”، “دلاور”، “نیویورک”، “پنسیلوانیا” و “راد آیلند” پیروز شود و اعلام کرده است که رقیب قدرتمندی از میان جمهوری‌خواهان برای وی باقی نمانده است.

علیرغم آنکه هنوز ۱۴ رقابت درون حزبی برای جمهوری‌خواهان باقی مانده است، رامنی با اختلاف بسیار چشمگیری از دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه آمریکا پیشی گرفته است و احتمالاً در ماه آگوست سال جاری بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزیده خواهد شد و احتمالاً یک هزار و ۱۴۴ آراء لازم برای کسب نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری آمریکا را به دست می آورد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.