رانا می‌آید / رانا نمی‌آید

خبرگزاری فارس و پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو امروز دو خبر متفاوت در مورد تحویل خودروی رانا کار کردند که در نوع خود جالب بود و مطالعه و قضاوت را به شما می‌سپاریم.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی – خبرگزاری فارس نوشت: در حالی که طبق وعده ایران خودرو قرار بود تحویل رانا به خریداران از مهرماه شروع شود، هنوز دعوت‌نامه‌های این شرکت برای مشتریان ارسال نشده و قیمت قطعی رانا نیز مشخص نشده است.
نماینده فروش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در این مورد گفت: هنوز دعوت‌نامه‌های مربوط به فروش رانا از سوی ایران خودرو برای نمایندگی‌ها ارسال نشده و به همین دلیل تحویل این خودرو شروع نشده است.
وی ادامه داد: بحث‌هایی در مورد قیمت‌گذاری شانزده میلیون تومانی رانا مطرح است ولی هنوز قیمت قطعی این خودرو از سوی کارخانه به نمایندگی‌های فروش ابلاغ نشده است.
مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های فروش ایران‌خودرو نیز در این مورد به فارس گفت: منتظریم دعوت‌نامه‌ها از سوی شرکت به نمایندگی ارسال شود تا از خریداران بخواهیم که مابقی پول خودرو را واریز کنند که مدارک را دوباره برای کارخانه ارسال کنیم و پس از آن، مراحل تحویل خودرو به خریداران انجام شود.
احمدی یک خریدار رانا نیز به فارس گفت: در قرارداد مربوط به خرید این خودرو، زمان تحویل از اول تا ۳۰ مهر ذکر شده ولی هنوز دعوت‌نامه‌ای برای ما ارسال نشده و نمایندگی ایران خودرو هم تماسی با ما نداشته است.
در حال حاضر برخی خریداران رانا، حواله این خودرو را با تاریخ تحویل مهرماه به قیمت چهارده میلیون و پانصد هزار تومان عرضه می‌کنند.
دو ساعت بعد ایران خودرو جواب داد که:
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: تمام تمهیدات لازم در زمینه تولید، تأمین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو رانا انجام شده است و این خودرو طبق موعد تعیین شده به هنگام پیش فروش خودرو در مهرماه سال جاری به مشتریان گرامی‌تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری قرار است سی هزار دستگاه خودرو رانا تولید و روانه بازار شود، تاکید کرد: تولید دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا در سه ماهه آخر سال جاری به روزانه ۳۰۰ دستگاه در روز می‌رسد که این میزان بیش از پیش فروش این خودرو به مشتریان است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مزایای خودروی رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو در توسعه صادرات، دست‌یابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۵ و مجهز به کیسه هوای سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهار داشت: این خودرو در جهت عرضه در بازار داخلی و بین‌المللی در کلاس ابعادی C و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید و عرضه می‌شود.
بابایی افزود: بعد از اخذ قیمت از سازمان حمایت از تولید و مصرف کننده دعوت نامه ارسال و مراحل تحویل این خودرو به مردم عزیز آغاز می‌شود.

قضاوت با شما

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.