رانندگی تاکسی در فهرست مشاغل سخت قرار گیرد

۳۱فروردین۱۳،

رانندگی تاکسی در فهرست مشاغل سخت قرار گیرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر ارائه خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی پایتخت و خانواده های ایشان، خواستار گنجاندن شغل رانندگی تاکسی در فهرست مشاغل سخت شد و گفت: هر چند این شغل در فهرست مشاغل سخت قرار ندارد اما این موضوع ذره ای از سختی های کار این عزیزان کم نمی کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی ضمن بیان این مطلب گفت:رانندگی تاکسی در تهران به عنوان شغلی پر استرس و نفس گیر به مراتب متفاوت تر و دشوارتر از این شغل در شهرهای خلوت است و به جرأت می توان آن را در زمره سخت ترین و مشکل ترین مشاغل شهری قرار داد.

وی با تأکید بر اهمیت شغل تاکسیرانی و ضرورت ارائه خدمات رفاهی به تاکسیرانان، اظهار کرد: رانندگان تاکسی بر اساس وظیفه ای که بر عهده دارند، ناگزیرند تا ساعات طولانی از وقت خود را خارج از محیط خانه و خانواده بگذرانند و مدیریت شهری در صدد است تا حداقل خدمات رفاهی را برای این عزیزان و خانواده های ایشان فراهم کند.

تشکری هاشمی با اشاره به این که ۷۸ هزار دستگاه تاکسی و بیش از یک صد هزار تاکسیران با احتساب راننده های کمکی در تهران مشغول به فعالیت می باشند، تصریح کرد: این عزیزان هر روز مسئولیت جابه جایی بالغ بر ۵/۴ میلیون مسافر در سطح شهر را بر عهده دارند، ضمن این که ۲۶ شرکت خصوصی تاکسیرانی نیز در ۲۲ منطقه تهران مشغول به کار می باشند.

وی با بیان این که طرحی تحت عنوان « بشارت» در راستای ارائه خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی به اجرا در آمده، اضافه کرد: تاکسیرانان زیر چتر بیمه قرار گرفته و امکان استفاده از انواع امکانات ورزشی و تفریحی و خدمات آموزشی و رفاهی، هم برای این عزیزان و هم برای خانواده هایشان فراهم آمده است.

معاون شهردار تهران در پایان با ذکر این نکته که شهردار تهران بر رفع دغدغه های رانندگان تاکسی و خانواده های عزیز آنها تأکید دارد، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با کاستن از دلمشغولی های تاکسیرانان و ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به این عزیزان، امکان ارتقای خدمات به این قشر از شهروندان را فراهم آوریم.

شنبه ۳۱ فروردین   ۱۶:۳۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.