راهنمای ارسال SMS از طریق جیمیل

۱۳خردادماه،

بسیاری از ما روزمان را درکنار جیمیل سپری میکنیم و به اندازه ای غرق اینترنت و جیمیلمان هستیم که فرصت چک کردن گوشی هم نداریم! این حقیقت است اما اگر شما هم اس ام اس هایتان را به موقع چک نمی‎کنید و از گوشی خود غافلید، برایتان راه کار تازه ای داریم.

ممتازنیوز: بسیاری از ما روزمان را درکنار جیمیل سپری میکنیم و به اندازه ای غرق اینترنت و جیمیلمان هستیم که فرصت چک کردن گوشی هم نداریم! این حقیقت است اما اگر شما هم اس ام اس هایتان را به موقع چک نمیکنید و از گوشی خود غافلید، برایتان راه کار تازه ای داریم،

در این پست به شما می آموزیم که چگونه از طریق جیمیل، اس ام اس هایتان را ارسال و دریافت کنید . برای این کار ابتدا افزونه مورد نظر را نصب کنید و بعد اپلیکیشن موبایل را نصب نمایید. زمانی که نصب برنامه بر روی گوشی تمام شد، عملیات همزمان سازی بین جیمیل و تلفن همراه شما آغاز می گردد و بعد از تمام شدن می توانید به راحتی با جیمیل پیام هایتان را مدیریت کنید، این برنامه تقریبا شبیه gtalk عمل می کند و رابط کاربری زیبایی دارد.

برای آغاز باید یک دکمه آّبی به صورت Compose SMS در پایین Compose  در جیمیلتان ملاحظه کنید. با فشردن این دکمه می توانید به راحتی اس ام اس هایتان را به هر کسی ارسال کنید .

از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند اخطار دریافت تماس، اعلان اس ام اس، بک آپ گیری از اس ام اس ها و… را در کامپیوترتان پشتیبانی کند.

تلنا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.