راهنمای خرید پوشاک پاییزه

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: از سه روز پیش هوا به شدت سرد شده است. همین اتفاق باعث شد تا در برنامه‌ریزی‌های‌مان کمی‌تغییر ایجاد کنیم و زودتر روانه بازار شویم. از کجا می‌توان بهترین و اقتصادی‌ترین پوشاک پاییزه را تهیه کرد؟

 با خنک شدن هوا بازار خرید و فروش لباس‌های گرم و ضخیم حسابی داغ می‌شود. خرید هر کدام از لوازمی‌که برای خنکای این فصل احتیاج دارید نیاز به هزینه و وقت دارد که در شلوغی این روزها کمی‌ دشوار است. این گزارش حاصل بررسی حال و هوای این روزهای بازار و مراکز خرید و قیمت پوشاک در آنهاست. نتیجه هم شش پیشنهاد برای خرید اصلی‌ترین لوازم در فصل پاییز است. پیشنهادهایی که از خرید تی‌شرت و سویی‌شرت آغاز می‌شود و به تغییر کیف و کفش‌ها می‌رسد. در این پیشنهادها اول به کیفیت و بعد به قیمت‌های مناسب و اقتصادی آنها توجه شده است. با مطالعه ‌این مطلب دیگر می‌دانید هر چیزی را از کجا بخرید و برای خرید هر کدام از این پوشاک باید به چه نکته‌هایی توجه کنید و چه میزان هزینه برای هرکدام لازم است.

پیشنهاد اول

با خنک شدن هوا تی‌شرت‌های پاییزه و لباس‌های ضخیم جزو اساسی‌ترین پوشاک محسوب می‌شوند. این روزها برای خرید یک تی‌شرت مارک دار ایرانی باید بالای ۴۰ هزار تومان هزینه کنید و برای انتخاب از برندهای خارجی این مبلغ بیشتر از ۵۰ هزار تومان می‌شود. برای خریدهای مناسب‌تر اما می‌توانید سری به برندهای متفرقه موجود در بازار بزنید. در هر منطقه از پایتخت فروشگاه‌هایی وجود دارد که با قیمت‌های مناسب انواع تی‌شرت‌ها و بلوزهای پاییزه و زمستانی را عرضه کنند.

در شمال شهر برای خرید این قبیل پوشاک می‌توانید روی بازار قائم حساب ویژه‌ای باز کنید. تنوع کیفیت و قیمت‌های این مرکز خرید می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد به‌ این شرط که مارک باز نباشید و دنبال برندهای خاص نگردید. برای خرید یک تی‌شرت پاییزه که فرقی ندارد مردانه باشد یا زنانه باید از ۲۵ هزار تومان به بالا هزینه در نظر بگیرید. در غرب تهران و مرکز خرید نصر و میلاد نور نیز می‌توانید با قیمتی حدود ۳۰ هزار تومان خریدتان را انجام دهید.

راهنمای خرید پوشاک پاییزه

+ تنوع بالا برای رنگ، طراحی و قیمت

– در هم بودن کیفیت برای برندهای متفرقه

قیمت: از ۲۵ هزار تومان


پیشنهاد دوم

سویی‌شرت دومین چیزی است که در روزهای غیر قابل پیش‌بینی پاییز نیاز داریم. برای انتخاب این لباس انتخاب‌های مارک‌دار و متفرقه زیادی در بازار موجود است. برای خرید یک نمونه مارکدار آن هم از نوع ایرانی باید دست کم ۶۰ هزار تومان هزینه کنید و برای برندهای خارجی این رقم بالای ۸۰ هزار تومان است. انتخاب نمونه‌های مارک دار که به راحتی و در نمایندگی‌ها انجام می‌شود اما برای نمونه‌های متفرقه نیز چند مرکز خرید مهم در تهران وجود دارد که با توجه به هزینه و مسیر می‌توانید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید انتخاب‌تان بر اساس تنوع و رنگبندی و کیفیت مناسب باشد بهتر است برای آقایان به ساختمان پلاسکو و برای خانم‌ها به بازار رضا بروید.

در فروشگاه‌های این دو مرکز خرید می‌توانید تمام این موارد را یکجا در دسترس داشته باشید و خریدتان حدود ۴۰ هزار تومان برای‌تان خرج داشته باشد. اگر هم تنها به ظاهر و قیمت اهمیت می‌دهید که بهتر است سری به فروشگاه‌های خیابان جمهوری بزنید. در مرکزخریدهای اطراف میدان ونک نیز تنوع قیمت، کیفیت و طراحی این لباس‌ها تا حدی راضی‌کننده است.

+ کیفیت مناسب برندهای ایرانی

– قیمت بالای مدل‌های مارک‌دار

قیمت: از ۴۰ هزار تومان


پیشنهاد سوم

وجود یک بارانی برای باران‌های گاه و بی‌گاه پاییز لازم است. خانم‌ها برای خرید یک بارانی با قیمت مناسب باید چند نکته مهم را در نظر بگیرند. انتخاب نوع مارک‌دار این لباس با نمونه‌های متفرقه و تولید داخل چندان تفاوتی از نظر کیفیت ندارد و تنها قیمت آنها با هم متفاوت است. برای اقتصادی‌ترین خرید هم بهتر است فروشگاه‌هایی را انتخاب کنند که بدون واسطه پوشاک خود را عرضه می‌کنند.

این فروشگاه‌ها را می‌توانید در چهار راه امیراکرم، خیابان فاطمی‌ و گیشا پیدا کنید. هر چند بارانی‌ها در تولیدی‌های خود فروشگاه‌ها آماده می‌شود اما قیمت آنها در مناطق مختلف متفاوت است. برای خرید یک بارانی زنانه در خیابان فاطمی‌می‌توانید از ۴۰ هزار تومان هزینه کنید و برای خرید نمونه مشابه آن در خیابان گیشا کمتر از ۵۰ هزار تومان نمی‌توانید هزینه کنید. این مبلغ اما در فروشگاه‌های چهار راه امیراکرم ارزان‌تر است و برای خرید یک بارانی در این منطقه باید از ۳۰ هزار تومان به بالا هزینه کنید.

راهنمای خرید پوشاک پاییزه

+ تنوع طراحی و قیمت

– کیفیت نامناسب برخی مدل‌ها

قیمت: از ۳۰ هزار تومان


پیشنهاد چهارم

برای خرید کفش‌های مناسب فصل انتخاب‌های زیادی از برندهای معتبر وجود دارد اما قیمت بالای آنها در این روزها برای همه مناسب نیست. اقتصادی‌ترین خرید برای خانم‌ها در بازار این روزها تنها در خیابان سپهسالار اتفاق می‌افتد. دلیل محبوبیت این منطقه تنوع قیمت‌ها است که می‌توانید با هر میزان بودجه به ‌این مرکز خرید بیایید. تنوع طراحی و کیفیت انواع کفش‌ها هم در فروشگاه‌های این منطقه زیاد و تشخیص کیفیت مناسب‌ها بسیار ساده.

بیشترین تولیدات در تولیدی‌های داخلی و نزدیک به فروشگاه‌ها تولید می‌شوند که برندهای خارجی را یدک می‌کشند. با کیفیت‌ترین کفش‌های مردانه مخصوص فصل را هم می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف میدان فردوسی و شیک‌ترین آنها را از ساختمان پلاسکو خریداری کنید. بیشتر فروشگاه‌های اطراف میدان فردوسی کفش‌ها را از تولیدی‌های خودشان به فروشگاه می‌آورند و این مهم‌ترین موضوع برای قیمت‌های مناسب آنهاست. جنس بیشتر این کفش‌ها از چرم و زیره آنها نیز معمولا وارداتی از ترکیه است. برای خرید یک کفش از ۴۵ هزار تومان باید هزینه کنید.

+ تنوع طرح، رنگ و قیمت

– تشخیص نه چندان ساده کیفیت‌های مناسب

قیمت: از ۴۵ هزار تومان



پیشنهاد پنجم

چترهای عصایی و چترهای تا شو دو نمونه موجود برای انتخاب چتر‌ها در بازار است. هر کدام از این چترها را می‌توان از دست فروش کنار خیابان تا فروشگاه‌های سطح شهر خریداری کرد. برای خرید چترهای تاشو باید از هفت هزار تومان به بالا هزینه کنید. این هزینه رابطه مستقیمی ‌با فنرهای فلزی و پارچه به کار رفته برای چتر دارد. هر چه کیفیت آنها بهتر باشد به قیمت بالاتر به فروش می‌رسد اما حداکثر هزینه‌ای که برای خرید یک چتر لازم دارید ۱۵ هزار تومان است.

چترهای عصایی اما کمی ‌گران‌تر هستند. این چترها را می‌توانید از ۱۸ هزار تا ۳۵ هزار تومان خریداری کنید. قبل از پرداخت هزینه چند بار چتر را باز و بسته کنید تا از نرم بودن فنرها خیالتان راحت باشد. به جنس پارچه و دوخت‌هایی که فنر‌ها را به آن متصل کرده توجه بیشتری نشان بدهید. هر چه فنرها محکم‌تر باشد احتمال خراب شدن آنها کمتر است.

+ قیمت مناسب

– کیفیت نامناسب بیشتر چترها

قیمت: از ۱۵ هزار تومان


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.