راهنمای سفر با ۵ تور ساحلی برای تعطیلات پاییز

اگر همیشه در تابستان برای سفر برنامه‌ریزی می‌کردید. این‌بار با تغییر فصل و در زیبایی‌های پاییز مسافرت کنید که هم از قشنگی‌های طبیعت لذت ببرید و هم اتفاقا با قیمت‌هایی ارزان‌تر از فصل‌های شلوغ سفر، عازم بهترین نقاط دیدنی دنیا شوید.

تور باکو؛ اقامت در شهری مدرن با تاریخ قرون وسطی

سفر با تور باکو، یعنی برنامه‌ریزی برای رفتن به پایتخت دیدنی آذربایجان که تلفیقی از بافت قدیمی شهر و معماری جدید و آسمان‌خراش‌هایش.

اینجا کشوری نزدیک به ایران است که شما به سادگی با چند ساعت پرواز به مقصد می‌رسید. شهری ساحلی و زیبا که هم‌زمان شما را به دنیای رمزآلود تاریخ و فرهنگ گذشته می‌برد و هم با تفکر و برنامه‌ریزی‌های مدرن شهری روبه‌رو می‌کند. برای همین به گردشگران پیشنهاد می‌شود که یک‌روز را حتما برای پیاده‌روی و گشت و گذار در بافت شهری بگذارند. در اینجا شما با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید مناسبترین اقامتگاههای باکو را رزرو کنید و با هزینه‌های پایین حمل و نقل به همه‌ی نقاط دیدنی شهر سر بزنید.

ارزانی چشم‌گیر این شهر حتی در مراکز خرید و البته بازارهای سنتی باکو هم به چشم می‌خورد. بازار ایچری باکو یکی از قدیمی‌ترین این بازارها است. این بازار از زمان قرون وسطی هم یکی از مراکز اقتصادی بوده و بسیاری از تغییرات بازار از اینجا شروع می‌شده،‌حالا هم اینجا بهترین نقطه است برای خرید سوغاتیهای آذری که به یادگار با خود بیاورید. نماد هنر و صنعت روسیه همچنان در این فرهنگ‌ها دیده می‌شود وبسیاری از سوغاتی‌های آنها کارهای چوب و نمادهای سنتی روسی است.

با نگاهی با وب سایت مقتدر سیر می‌توانید بهترین فهرست اقامتگاه‌ها و حتی هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره را بررسی و مناسب‌ترین تور باکو را برای تعطیلات آینده انتخاب کنید.

تور فیلیپین؛ سفر به ساحل‌های مرجانی

وقتی تور فیلیپین را برای سفر انتخاب می‌کنید، می‌بینید که به دنیای از ناشناخته‌ها می‌رید. اینجا کشوری ساحلی است چون به تنهایی از مجموع ۷۰۰۰جزیره تشکیل شده که اتفاقا خیلی از آنها همچنان دست‌نخورده است و تابه‌حال کسی به آنها سفر نکرده است.

اما جذابیت‌های طبیعی آن و پیش‌بینی‌های گردشگری که در هریک از جزایر معروف فیلیپین شده، برنامه‌ریزی را برای تورهای مسافرتی هم آسان کرده است.

کافی است با کارشناسهای آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و پس از دریافت ویزای فیلیپین برای سفر به این جزایر زیبا با راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر در فیلیپین همراه شوید.

اولین‌جایی که قدم می‌گذارید مانیل پایتخت این کشور است. شهری مدرن و اقتصادی که در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی هم کرده است در این شهر به غیر از اینکه به همراه راهنما به مانیل اینترامورس می‌روید و می‌بینید که در زمان استعمار اسپانیا چه سرگذشتی بر این سرزمین پیش آمده، حتما به پارک اقیانوس مانیل سر بزنید و فرزندانتان را در هیجان تماشای بیش از ۲۵۰ گونه‌ی آبزیان و کوسه‌های ناشناخته‌ی آبی شریک کنید. دیدنی‌های شهر کم نیستند و می‌توانید برای هرکدام از آنها برنامه‌ریزی کنید.

اما اگر شما مسافر تورهای ترکیبی فیلیپین باشید، بعد از این شهر باید به پاوالان بروید. شما در بهترین زمان سفر به  فیلیپین به اینجا می‌روید. آب و هوای معتدل، گرم و مرطوب در این زمان امکان استفاده از تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی به شما را می‌دهد. به همین دلیل در این جزیره بازی‌های خوبی در انتظار شماست! پاوالان با سواحلی زیبا ومرجانی در کنار پارک های آبی یکی از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری است. سقوط آزاد از روی صخره‌ها، قایق‌سواری و موج‌سواری فقط بخشی از این لذت‌هاست.

برای تعطیلات خود فیلیپین را انتخاب کنید که در کشور ناشناخته‌ها بهترین سرگرمی‌های آبی را تجربه کنید.

تور بدروم؛ تماشای کشفیات رمزآلود دریا از اعماق آب

در هر لحظه می‌توانید با تور لحظه آخری بدروم ، راهی یکی از زیباترین بندرهای و شهرهای ساحلی ترکیه شوید. بدروم را شهر فیروزه‌ای ترکیه می‌نامند چرا که آبی نیلگون دریا بر دیوارهای سپید خانه‌های شهر انعکاس دارد و همه‌ی زیبایی آنها را چندین برابر می‌کند. بخشی از ساحل مدیترانه که به ساحل‌های این شهر می‌رسد، گردشگری آن را رونق داده است.

ارزانی مراکز اقامتی در بدروم ، همچنین آرامش آن و خونگرمی مردمان شهر، توریست‌ها را به این شهر می‌رساند. ماهیگیری،‌قایق‌سواری و گشت و گذار در محله‌های قدیمی شهر که همیشه در برنامه‌های توریست‌ها هست!

تماشای موزه زیر دریای بدروم را هم از دست ندهید؛ موزه باستان شناسی زیر دریا که در قلعه سنت پیتر واقع شده یکی از جاذبه‌های گردشی بوده که نباید آن را از دست دهید. بعد از ورودی این موزه شما با مجموعه‌ای عظیم از کوزه‌های سفالی و گارگاه شیشه‌گری روبه‌رو و سپس وارد سالن کشتی شکسته می‌شوید، در این سالن یک کشی ۱۶ متری که در دهه ۱۰۲۵ غرق شده بود، به نمایش گذاشته شده است که بعد از تماشای آن به اتاق‌های مجاور و گنجینه ملل می‌روید و یافته‌های کاوش از چندین کشتی غرق شده را از نزدیک می‌بینید.

بخش‌های محتلف ساحلهای گردشگری بدروم دیدنی و جذاب هستند، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که غذاهای دریایی رستورانهای ساحلی بدروم را از دست ندهید. Memedof یکی از شناخته‌شده‌ترین این رستوران‌هاست،‌جایی شبیه مروارید سفید رنگ و زیبا. به محض اینکه وارد رستوران می‌شوید با تصاویری از خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی روبه‌رو می‌شوید که با توضیح کوتاه مقابل آنها انتخاب شما بسیار ساده می‌شود،‌ حتما یکی از پیشنهادهای روز را انتخاب کنید و در تراس آن روبه منظره دریا میل کنید.

بدروم، شهر جذابی برای اقامت کوتاه در تعطیلات است، ‌با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر مسافر آن شوید.

تور آنتالیا ؛ اقامت در هتل‌های لوکس ساحلی

با تور آنتالیا ، به بهشت هتل‌های لوکس و مدرن قدم می‌گذارید که در این فصل با بهترین قیمت می‌توانید مقیم آن شوید. سفرهای شلوغ و گروهی به آنتالیا در این فصل کمتر است و شما با آرامش و در خلوتی دلنشین این شهر ساحلی می‌توانید از همه‌ی امکانات آن استفاده کنید.

آنتالیا به اقامتگاه‌های ساحلی، بزرگ و مدرنش مشهور است. یکی از نزدیک‌ترین بهترین آنها که شما خیلی ساده به آن می‌رسید هتل Orang County Resort hotel است. بنایی مدرن و زیبا برگرفته از معماری زیبای قرن شانزدهم آمستردام که با ساحل اختصاصی و البته اسکله‌ی خصوصی شما را عاشق می‌کند!

۳ استخر آب‌گرم و یک استخر سرپوشیده در همه‌ی فصل‌های ساحل حال خوب آب‌تنی را برای شما فراهم می‌کند. امکان استفاده‌ی ۲۴ ساعته از غذا و نوشیدنی‌ها خنک در این هتل هم از مزیت‌ها آن محسوب می‌شود. معمولا امکانات هتل‌ها آنقدر به‌روز و کافی هستند که بسیاری از مسافران روزهای سفر را در آن استراحت می‌کنند، ‌اما اگر از این استراحت هم خسته شدید می‌توانید بدون هزینه از این شهر زیبا تفریح کنید. یکی از جاذبههای گردشگری آنتالیا ،‌ محله‌های قدیمی آن است که پیاده‌روی و گشت و گذار در آن برای شما جذاب است. اما بد نیست به منطقه چیمائرا آنتالیا بروید و شعله‌های ابدی این سرزمین و از نزدیک ببینید! شعله‌هایی که در بالای معبد هفائستوس هستند و شما بعد از کمی کوهپیمایی به آنها می‌رسید. بهتر است بدانید این ۲۰ شعله از خروج گازهای زیر زمینی ایجاد شده‌اند و همیشه روشن‌ هستند.

در همان گشت و گذار شهری از خوراکی‌های دلچسب سنتی آنتالیا غافل نشوید؛ یکی از معروفترین رستورانهای آنتالیا ۷ Mehmet است که روی یک تپه زیبا  است و منظره زیبایی دارد، اگر به آنجا رفتید از منوی کباب‌های سنتی سفارش دهید و لذیذترین کباب‌ترکی را به همراه نوشیدنی خنک نوش‌جان کنید.

آنتالیا، بهترین مکان برای استراحت و دوری از خستگی‌های کار است، برای رفتن به آن به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور را انتخاب کنید.

تور قبرس؛ غواصی در زیر زلال‌ترین آب دریا

قبرس، جزیره‌ای در مدیترانه که سبک زندگی تلفیقی آنها بین ترک ها و یونانی‌ها آن شنیدنی و دیدنی است. سفر به این کشور برای شما بسیار راحت است. فرهنگی نزدیک به ترکیه و زبانی مشترک و سنت‌های نزدیک به یونانی‌ها هم اروپایی‌ها را به این نقطه می‌رساند و هم آسیایی‌ها را.

شما که مسافر تور قبرس شمالی می‌شوید فقط با در دست داشتن گذرنامهی معتبر، میهمان نیکوزیا یکی از شهرهای ساحلی این کشور هستید، شهری آرام که بیشتر صدای امواج دریا و پرواز مرغ‌های دریایی در آن شنیده می‌شود. همین که در شهر قدم بزنید با انبوهی از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی مواجه می‌شوید که همیشه شلوغ هستند، تعجب نکنید اینجا شکم حرف اول را می‌زند، خوشمزههای سنتی قبرس که هماهنگی غذاهای بینظیر ترکی و یونانی است دل همه را می‌برد. The Home Café یکی از همین معروف‌هاست که غذاهای گیاهی آن و البته برگرهای دست‌سازش بسیار خوشمزه هستند. تنوع پیش‌غذا، غذاهای سنتی و حتی دسرها آنقدر زیاد است که همیشه باید با راهنمایی آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

حتما شما می‌دانید که دریایی آبی مدیترانه یکی از بهترین مقصدهای غواصی است، این تجربه را از دست ندهید و با بهترین مربی‌ها ساعتی را زیر آب باشید و در کنار گیاهان دریایی آرام شوید.

اگر با راهنمایی کارشناسهای آژانس مقتدر سیر قبرس را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با ارایه مدارک با دریافت ویزای قبرس اروپایی ، همزمان دو بخش از این کشور را ببینید. تور قبرس اروپایی شما را به لارناکا می‌برد . اینجا ساحل‌های چشم‌گیری دارد که همیشه مقصد اروپایی‌هاست و آفتاب دل‌انگیز و تمیزی شن‌های طلایی‌ش جذاب است. هتلهای ساحلی لارناکا همه با منظره‌ای دلنشین از دریا، با تراس‌های روبه آن بهترین انتخاب برای اقامت در این شهر هستند که می‌توانید با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بهترین آنها را انتخاب کنید.

سفر به این نقطه‌ی جذاب دنیا هم ساده است، فقط باید هم‌اکنون با کارشناس‌های آزانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور قبرس را رزرو کنید و در اولین تعطیلات مسافر آن شوید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.