راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، یازدهم آبان برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۳۲۵

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، یازدهم آبان برگزار می‌شود

به دلیل همزمانی ۱۳ آبان با عاشورای حسینی؛

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، یازدهم آبان برگزار می‌شود

خبرگزاری ایمنا: امسال به دلیل همزمانی یوم الله ۱۳ آبان، مراسم راهپیمایی، یازدهم آبان ماه از محل میدان فیض به سمت گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۷ آبان – ۱۳:۲۱

به گزارش ایمنا، براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به دلیل مصادف شدن یوم الله ۱۳ آبان با روز عاشورا، مراسم راهپیمایی و سایر برنامه‌های این روز، یازدهم همین ماه برگزار می‌شود. عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این خبر افزود: برای این روز ۱۰ کمیته شامل کمیته فرهنگی، کمیته دانش آموزی، کمیته دانشجویی، کمیته طلاب و روحانیون، کمیته برنامه ریزی، کمیته تشکل های مردمی و هیأت مذهبی، کمیته مساجد، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته ارزیابی و کمیته پشتیبانی در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه گفت: مراسم راهپیمایی روز ۱۱ آبان ماه با حضور جمعی از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و سایر اقشار مردم برگزار می شود. این مراسم ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۱ آبان از میدان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار می شود. در این مراسم از ۱۳ خانواده شهید دانشجو و دانش آموز تقدیر به عمل می آید. در همین روز پیکر مطهر دو شهید والامقام با نام های حسن عباس تودشکی که در عملیات خیبر در سال ۶۲ به شهادت رسید و شهید ابوالقاسم معین الدینی از فرمانده های ارتش جمهوری اسلامی در مسیر راهپیمایی تشییع و در گلستان شهدا اصفهان به خاک سپرده می شود.
وی همچنین افزود: برنامه اصلی در روز عاشورا در میدان امام (ره) برگزار می شود که در آن هیأت مذهبی نیز حضور بهم می رسانند و پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در میدان امام (ره)، بیانیه های دانشجویی و دانش آموزی نیز قرائت می شود. در شهرستان ها نیز مراسم روز ۱۱ آبان برگزار می شود.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.