راهکارهای جدید مقابله با تحریم نفت

جام جم آنلاین: وزیر نفت از اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح صنعت نفت با مشارکت سازندگان داخلی خبر داد و اعلام کرد: با تاسیس صندوق حمایت از سازندگان، تمامی سازندگان صنعت نفت وام بدون بهره و یا کم بهره دریافت می‌کنند.

رستم قاسمی با اشاره به اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌های غرب، گفت: یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی مشارکت و هماهنگی با سازندگان تجهیزات صنعت نفت است.

وی با اعلام اینکه باید یک همدلی و اتحاد بین مجموعه وزارت نفت و سازندگان و صنعتگران داخلی به وجود بیاید، تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه نگرانی از بابت تحریم‌های نفتی نداریم.
 
این عضو کابینه دولت دهم همچنین در خصوص آخرین وضعیت راه‌ندازی و تاسیس صندوق حمایت از سازندگان صنعت نفت، توضیح داد: لایحه تاسیس این صندوق حمایتی در قالب بودجه سال به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
 
وی با اعلام اینکه بر خلاف نظر وزارت نفت لایحه تاسیس و راه اندازی صندوق حمایت از سازندگان صنعت نفت از بودجه سالجاری حذف شد، اظهار داشت: لایحه جدیدی برای تاسیس این صندوق حمایت از سازندگان و صنعتگران ایرانی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.