راهکارهای دانشگاه آزاد برای جلوگیری از جعل مدرک

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

راهکارهای دانشگاه آزاد برای جلوگیری از جعل مدرک

راهکارهای دانشگاه آزاد برای جلوگیری از جعل مدرک

مدیرکل واحدهای بین المللی برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی با اخطار نسبت به افزایش جعل مدرک گفت: باید برای جلوگیری از این اتفاق اصل مدرک در بسته مهروموم شده از سوی سازمان مرکزی برای دانشگاه مقصد ارسال شود و واحدها از ارسال مدرک اجتناب کنند، چرا که در این میان اتفاق‌های عجیب وغریبی رخ داده و امکان سوء استفاده را بالا می برد.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، دکترسیدجواد انگجی در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور شش نفر از روسای واحدها در کمیسیون امور بین الملل گفت: در جلسه کمیسیون امور بین الملل چگونگی جذب دانشجویان خارجی، اجرا و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌های خارجی، حضور دانشگاه در مجامع بین المللی، چگونگی فعال سازی واحد آکسفورد و بهبود و توسعه واحدهای بین الملل و نحوه جذب دانشجو از کشورهای همسایه در واحد مرزی مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۱۲ تفاهم نامه از مجموع ۱۳۰ تفاهم نامه منعقد شده دانشگاه در سطح بین المللی گفت: بیش از انعقاد تفاهمنامه، اجرایی کردن آن مهم است.

انگجی با اخطار نسبت به افزایش جعل مدرک گفت: باید برای جلوگیری از این اتفاق اصل مدرک در بسته مهروموم شده از سوی سازمان مرکزی برای دانشگاه مقصد ارسال شود و واحدها از ارسال مدرک اجتناب کنند، چرا که در این میان اتفاق های عجیب وغریبی رخ داده و امکان سوء استفاده را بالا می برد.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.