راهکارهای معجزه آسا برای فضاهای کوچک

منبع

نحوه ی چیدن یک اتاق کوچک از بزرگ ترین چالش هایی است که هر طراح دگوراسیونی با آن روبروست. شما هم حتما برای چیدمان فضاهای کوچک منزل تان با مشکلات زیادی روبو شده اید. ما در این جا سعی می کنیم راهکارهایی برای کمک به شما ارایه دهیم تا بتوانید از فضاهای کوچک منزل تان بهترین استفاده را کنید:

اتاق های باریک
در طراحی یک اتاق باریک فضای اتاق را با استفاده از تعدادی مبلمان کوچک به سه بخش مجزا تقسیم کنید. در بخش های انتهایی هر قسمت از آینه استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و روشن تر به نظر برسد.

مبلمان چند منظوره
در یک آپارتمان کوچک که اتاق پذیرایی مجزایی ندارد، استفاده از یک میز بازی چینی در فضای جلوی کتابخانه می تواند در آن واحد در موارد مختلف بکار رود.

طیف رنگ
بکاربردن طیف های یک رنگ ملایم و روشن در خانه حس بسیار دلنشینی ایجاد کرده و چشم های شما را به سمت فضای خارج پنجره ها می کشاند. همچنین بهتر است از آویختن آثار هنری به روی دیوارها بپرهیزید تا فضای منزلتان بسته و شلوغ به نظر نرسد.

استفاده از یک مبلمان بزرگ
استفاده از یک مبل بزرگ در فضای یک اتاق خواب کوچک باعث می شود فضای اتاق تان بزرگ تر از آنچه هست جلوه کند.

ایجاد یک فضای مرتب
طراحی دکوراسون و چیدمان فضاهای کوچک تا حد ممکن باید ساده باشد. بهتر است دیوارها به رنگ های خنثی و بدون شکل و طرح و کف پوش ها نیزدارای رنگ های بسیار روشن باشند. هم چنین بکاربردن فرش و گلیم در فضاهای کوچک باعث می شود این محیط ها شوغ و درهم برهم به نظر برسند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.