راهی بسیار ساده برای از بین بردن موهای سفید!

گردآوری توسط گروه خانواده ممتازنیوز

راهی بسیار ساده برای از بین بردن موهای سفید!

رفع سفیدی مو, از بین بردن موهای فسید

پیش از پیدایش رنگ‌های شیمیایی در جهان بسیاری از مردم از گیاهان دارویی مختلف برای رنگ آمیزی موهای خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز بسیاری از درمانگران طب سنتی استفاده از این رنگ‌های طبیعی و گیاهی را در مقایسه با رنگ‌های شیمیایی که استعمال آن‌ها عوارض جانبی نیز به همراه دارد، توصیه می‌کنند.

 این درمانگران برای پوشاندن تار موهای سفید به مراجعان خود توصیه می‌کنند ۲ قاشق غذاخوری تنباکو را با ۲ لیوان آب به‌مدت نیم ساعت بجوشانند و سپس موهای خود را با محلول خنک شده تنباکو ماساژ دهند تا تارهای موی سفید شده به رنگ مشکی در آیند.


مجله اینترنتی ممتاز » آرایش و زیبایی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. فرزاد:

    منظور شما دقیقا کدام تنباکو هست دو قاشق با دو لیوان
    همین تنباکو سیگار که در بازار است یا تنباکو خام چی
    لطفا جواب دهید

  2. اکبررحمانی:

    سلام.ممنون ازمطلبتون.شمانگفتین چندسالتونه وچندمدت پودرسبوسبرنجدوچندمدت استفاده کردین

  3. شادي:

    دوستان عزیز ، توجه کنید : برای از بین بردن موهای سفید تان هیچ چیزی مؤثر نمی باشد فقط یک چیز است که می تواند موهای سفید شما را به مشکی تبدیل کند ، و آن تنها چیز پودر سبوس برنج می باشد . این پودر معجزه می کند . من خودم همه چیز را امتحان کردم و هیچ اثری نداشت اما این پودر رو الان ۴ ماهه که استفاده می کنم فوق العاده عالی و مؤثر بوده . یعنی اگر بهتان بگم از روز اول احساس کردم سفیدی ها داره بر طرف میشه باور نمی کنید . چون بارها دیده بودم که همه میان و از همدیگه راجب این مسئله سوال می کنند و بسیار ناراحتن وظیفه ی انسانی خودم دونستم که بهتان این مورد رو بگم . دستور استفاده از پودر سبوس برنج هم به این طریق هست که شما باید هر روز یک قاشق غذا خوری از این پودر رو با ماست یا آبمیوه و یا هر چیز دیگه قاطی کنید و هر روز بدون یک روز جا انداختن بخورید . یادتان باشد که این پودر رو فقط از عطاری ها می تونید تهیه کنید و اینکه بدانید این پودر رو به صورت باز و فله ای نگیرید چون میکروب دارد ، این پودر رو بسته بندی شده کارخانه ای که به صورت بسته های یک کیلویی هست بگیرید . موفق باشید دوستان .

  4. دانیال:

    واقعا روش جالبیه!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.