راه‌اندازی دفتر سنجش و نظارت در منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد

۳۱فروردین۱۳،

154-10.jpg

رییس منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحد شاهرود دانشگاه آزاد ظرفیت بین‌المللی شدن دارد، از راه‌اندازی دفتر سنجش و نظارت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، دکتر مجید مظفری در در دیدار با اعضای هیات رئیسه واحد دانشگاهی شاهرود، با اشاره به عملکرد واحد شاهرود دانشگاه آزاد، گفت: گزارش عملکرد این واحد نشان می‌دهد که این واحد دانشگاهی یک واحد پویا و رو به جلو است، اما انتظارات از این واحد دانشگاهی به خاطر پتانسیل‌های بالای آن بیشتر است.

وی دانشگاه آزاد واحد شاهرود را یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی منطقه عنوان کرد و افزود: نقش این دانشگاه به سبب وضعیت جغرافیایی، پتانسیل‌های انسانی و دیگر شاخصه‌ها در منطقه ۱۰ تاثیرگذار است.

وی از مسوولان این دانشگاه خواستار ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای شد و خاطرنشان کرد: آموزش دانشگاه باید به دنبال کلان‌نگری باشد.

مظفری با تقدیر از تلاش‌های این واحد برای تبدیل شدن به واحد جامع، گفت: با توجه به پتاسیل بالای این دانشگاه حرکتی که در مورد تبدیل شدن به واحد بین‌المللی انجام گرفته نیز جای تقدیر دارد.

وی از تاسیس دفتر روابط بین‌الملل در منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: امیدواریم این دفتر بتواند گامی در جهت رسیدن به هدف مسئولان واحد شاهرورد در تبدیل به واحد بین‌المللی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، اظهارکرد: مباحث فرهنگی را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و در این مورد نقشه جامع فرهنگی را در برنامه‌های منطقه ۱۰ قرار داده شده است که در این رابطه همه باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند.

وی به راه‌اندازی دفتر سنجش و نظارت منطقه ۱۰ اشاره کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه این دفتر کار خود را آغاز می‌کند.

همچنین دکتر احمد دزیانیان رئیس دانشگاه آزاد واحد شاهرود نیز با اشاره به پیگیری برای افزایش رشته‌ها در این واحد دانشگاهی، گفت: پیگیری‌ها در جهت راه‌اندازی رشته دندانپزشکی ادامه دارد و مراحل نهایی خود را طی می‌کند به گونه‌ای که در شش ماهه قبل چندین رشته پیگیری شد و پس از تایید منطقه ۱۰، برای تایید نهایی به وزارت علوم ارسال شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.