راه‌اندازی سالن ملاقات حضوری در زندان مرکزی یزد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

344-5.jpg

مدیرکل زندان‌های استان یزد با تشریح برنامه‌های حمایتی ندامتگاه مرکزی یزد از خانواده زندانیان، از راه‌اندازی سالن ملاقات حضوری در زندان مرکزی یزد خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، سیدحشمت حیات الغیب در این باره گفت: با توجه iبه این که تاکنون ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان در محیط باز و در فصول سرد و گرم با مشکلات خاص خود برگزار می‌شد، iبه مناسبت هفته گرامیداشت خانواده iبهره‌برداری از سالن ملاقات حضوری با مساحت ۳۴۰ متر مربع با iبها حدود ۹۰۰ میلیون ریال برای رفاه خانواده مددجویان افتتاح شد.

وی افزود: هم‌چنین در جهتی اقدامات حمایتی، خانواده مددجویان iبه کمیته امداد و iبهزیستی و سایر ارگان‌های حمایتی معرفی و تحت پوشش قرار گرفتند.

حیات الغیب عنوان کرد: iبه منظور تحکیم روابط خانوادگی ملاقات حضوری با خانواده‌های مددجویان در هفته گرامیداشت خانواده iبه صورت ویژه اعطاء ‌می‌شود.

وی هم‌چنین اظهارکرد: در این هفته ملاقات مددجویان اندرزگاه نسوان با فرزندانشان که در خارج از زندان سکونت دارند، در محل مجتمع امام علی(ع) برگزار شد.

مدیرکل زندا‌ن‌های استان یزد در پایان نیز یادآور شد: ملاقات عمومی خانواده‌ها iبه منظور رفع مشکلات و مسائل خانواده مددجویان در روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.