راه‌های رفع کسالت در ساعات انتظار فرودگاه‌ها

تاخیر در زمان پرواز، امروزه جزئی لاینفک از برنامه خطوط هوایی شده است. امری که بالاجبار فرودگاه‌ها را تبدیل به استراحتگاه‌هایی کرده تا در مدت زمان حضور یا سرگردانی مسافران نقش یک سرپناه مناسب را ایفا کنند.

مجله اینترنتی برترین ها
 هفت صبح: تاخیر در زمان پرواز، امروزه جزئی لاینفک از برنامه خطوط هوایی شده است. امری که بالاجبار فرودگاه‌ها را تبدیل به استراحتگاه‌هایی کرده تا در مدت زمان حضور یا سرگردانی مسافران نقش یک سرپناه مناسب را ایفا کنند.


آنچه که در ادامه می‌آید، برگزیده‌ای از تجارب برخی مسافران است که در چنین زمان‌هایی برای رهایی از کسالت لحظات انتظار در فرودگاه‌ها خلق شده‌اند. راهکارهایی به ظاهر پیش پا افتاده اما کاملا کاربردی در کوتاه کردن زمان‌های از دست رفته.

بازی در پایانه فرودگاه: اگر به صورت گروهی به مسافرت می‌پردازید، یک راه و ایده مناسب می‌تواند ذهن و حس شما را از خمودگی به وجود آمده به وضعیت دیگری بکشاند و آن روی آوردن به بازی‌های ساده است.

بازی‌های گروهی که می‌تواند زمان را به نفع شما به حرکت درآورد. قایم‌باشک‌بازی، بازی‌های فکری و بسیاری از بازی‌های دیگر که در حالت عادی تنها در دنیای کودکان قابل رویت هستند، بهترین روش وقت‌گذرانی در فرودگاه‌های پر‌تأخیر به شمار خواهند رفت.

کتاب‌خوانی: یک کتاب خوب بسیار سریع‌تر از هواپیما، شما را به مکان مورد علاقه‌تان می‌فرستد. معمولاً در تمام فرودگاه‌ها کتاب‌ها و مجلات مختلفی به زبان‌های خارجی دیده می‌شوند که همراه مناسبی در طول تأخیرهای چندساعته پرواز‌ها به شمار می‌روند. کتاب‌هایی که امروزه در دست تمام مسافران از راه مانده‌ای که در انتظار زمان پرواز خود در فرودگاه‌ها پرسه می‌زنند، دیده می‌شود.

تمرین آرامش: با کمی حرکت کششی، حالت منقبض شده خود را از بین برده یا در طول محوطه پایانه برای آرامش اعصاب قدم زده یا در صورت امکان به نرمش‌های فکری همچون یوگا روی ‌آورید. تمرین و روی آوردن به حرکات ورزشی نه تنها به تناسب اندام می‌انجامد بلکه بهترین راه برای آرامش اعصاب نیز خواهد بود.

تماشای هواپیماها: سرگرم‌‌کننده‌ترین فعالیت مسافران خیره شدن چند ساعته به پنجره‌های فرودگاه و اطمینان دادن به خود در خصوص برخاستن یا فرود آمدن موفقیت‌‌آمیز هواپیما‌هایی بود که در واقعیت وجود نداشتند.

حدس زدن مقصد مسافران: در زمان‌هایی که در فرودگاه‌ها با تأخیر پرواز مواجه شدید، می‌توانید با تماشای دیگر مسافران حدس بزنید از چه منطقه‌ای آمده‌اند. این بازی تا حدودی نیاز به مهارت و تمرین دارد.

 معمولاً با دقت کردن روی وسایل همراه مسافران همچون کت‌های زمستانه، اتیکت روی چمدان‌ها یا کفش‌های بعضا عجیب و غریب می‌توان منطقه یا مقصد مورد نظر آنها را فهمید و در انتها در صورت عدم موفقیت، ساده‌ترین راه، پرسیدن از آنها خواهد بود

     


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.